min lilla ärtfantast
Ville bara visa min lilla ärtfantast Esmie
hon är galen i gröna ärtor :)
snart 2 år fyllda och vilken personlighet <3
Sajtvärd på Perser iFokus
någon annan som kan se den?
förresten, spana in baktassen…hihi,
Tänk bara på att inte ge kalla ärtor, de på bilden ser ut att fortfarande vara lite frysta :) Det är inte bra för magen.
ah! tack för tipset! har inte varit några problem hittils peppar peppar så bra att du sa detta :)
SÖT=)
hade en minis för ganska många år sedan…när vi satt o åt (o ätit klart) brukade hon få lite mat på kanten på nåns tallrik o då brukade hon sitta på grytunderlägget med fötterna på bordet och äta på tallriken…dom äroerhört charmiga:)
ja, hon är så bestämd också, väldigt "tuff"
har ju ett gäng katter iom att jag föder upp och hon är totalt orädd, jag lovar hon skulle vinna alla gånger i en fajt mellan dem ;) hahhaha
brukar låta henne springa i bollen i ett eget rum så inte katterna stör henne, men en gång lät jag min mesigaste katt få hälsa på henne, hon rullade fram till hans fötter och ställde sig bara på bakbenen och tittade på honom, varpå han flög baklänges..hahahah
#9 Hon låter så charmig 
// Nadja
hon är det. synd att de inte lever så länge :(
I natt somnade lilla esmie in :( hon har varit skraltig ett par månader, i morse när jag tittade i boet hade hon somnat på sidan <3 RIP esmie, jag fick i alla fall nästan 3 år ihop med dig. nu är du i hamster himlen där det finns oändligt med ärtor. <3
#12 Nej vad tråkigt ! Vila i frid Esmie ❤ ;)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Beklagar verkligen! Vila i frid lilla Esmie!