Alladin har blivit gammal..:,(
Alladin har inte varit ute på kvällarna och nätterna som han brukar se senaste kvällarna och nätterna. Han sover mest och idag när jag tog upp han var båda ögonen igentäppta och han tyckte det gjorde jätteont när man tryckte lite på magen där han även är svullen. Jag misstänker en tumör i magen.. :,( Mitt hjärta har blivit gammal..:,( Ska spendera så mycket tid som möjligt med han och ge han den festligaste festmåltiden han någonsin ätit. Jag minns det som igår vi hämtade han
MVH FiffiLiina
Nej vad tråkigt ;"(
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Jaa:(
MVH FiffiLiina
Hoppas att han blir bättre ;"(
Tack:,) Tror att han är på G att lämna jorden men hoppas att han stannar hos mig ett tag till… :,,)
MVH FiffiLiina
#4 Ja det får vi hoppas ❤ ;)
#5 Tack!:,)
MVH FiffiLiina
Som #3 sa,Hoppas han blir bättre;"(
Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎
Verkligen trist att han blivit sjuk, han som skulle få bli far en gång till. Hoppas han blir bättre snart. Ska du ta han till veterinären?
Merida hälsar!
Ja, verkligen! Nej inte än. Han äter bra och så så vi får se. :,) Hälsa tillbaka!:)
MVH FiffiLiina
Hur är det med Alladin?
Tråkigt att höra:( Hoppas han ändå får vara pigg och att du hinner ta ett fint farväl innan det är dags.
Måste fråga med, hoppas du inte tar illa upp….. Hur gick det med din ensamma hamsterbebis, mår den bra eller har jag missat något i min förvirrade julledighet.
#10 Han är fortfarande i livet men sover typ bara :,( #11 Ja, det hoppas jag med:,) Kollar han flera gånger om dagen även jag väcker han ^^, Nejdå, jag tar inte illa upp. Den dog tyvärr :,/
MVH FiffiLiina
Usch va tråkigt ;( ♥
Själv så kämpar min lilla Silla för sitt liv i buren… hon dör nog vilken minut son helst..
#12 Det var tråkigt att höra:(
Det är ännu tråkigare att man bara kan sitta & titta på ;(
Ingen klinik har ju öppet nu på söndag..
#14 Ja:( #15 Nej. Det är ju verkligen synd :,( #12 Jaa:,( Oj, tråkigt. Styrkekramar till dig!:,)
MVH FiffiLiina