Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 505 ggr
Fiona1234
0

~ Smulan ~

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min lilla smula ;( Det var ett tag sen du gick bort och det var som en chock för mig när jag fick uppleva denna upplevelse. Det var kväll hemma hos mig och smulan hade varit hur pigg som helst denna dag. Sedan på kvällen märkte jag det oförväntade du gick och vinglade , när du stannade gungade du fram och tillbaka pep och var jätte ledsen. Jag visste inte vad jag skulle göra , det var helg inga smådjurskliniker öppna ;(, min pappa var hemma och försökte hjälpa mig men det gick inte, du var helt borta. När klockan hade passerat 00:00 kände jag att jag måste sova och jag pussade smulan och sa hejdå ifall hon inte skulle vara där nästa morgon, men sen när jag vaknade levde du , jag såg dig andas , men inte röra dig… Nästa dag var du borta ;"( Jag grät i flera dagar och jag var helt förstörd , hon var min lilla ängel. Du var från en djuraffär men var ändå den tamaste jag visste … Hamster jag hade innan dig dog i lunginflammation och efter skulle jag inte ha någon annan hamster men så sa min mamma en dag, ska du inte ha en ny hamster?, för jag ville det men det kändes fel. Så fall smulan inte hade funnits så hade min hamster tid slutat. Tack för din tid hos mig! Du blev ca 1 år gammal och dog troligtvis i en hjärnblödning. Det var ca 6 månader sedan som du somnade in och vandrade till hamsterhimlen. Älskade smulan , Vila i frid. Tack vare dig har jag nu fått en Fiona, Ernst och Elsa. Tack för att du fanns smulan!

// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning

Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus

Sara1214
0

Vila i frid smulan!

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

jossa5
0

Vila i frid Smulan!

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Fiona1234