Slugawoos Stenkull!
Hejsan!
Kikade nyss in i tråden"Sulfidas Hamstrar!" & blev lite sugen på att se hur min Slugawoos Topas kullsyskon!
Tänkte att det här också kunde bli en blidtråd :)
Skriv vilken av syskonen du har & lägg upp en bild på ditt troll. Skriv gärna hur han/hon är i temprament mm!
Jag är stolt ägare av Slugawoos Topas. Han var tydligen den enda kvar i kullen & det förstår jag verkligen inte?!
Han är rentutsagt.. perfekt!
När jag såg annonsen så fastnade jag direkt & hörde av mig på en gång.
Som tur var så hittade jag transport hit till Strömstad & han kom hem till mig den 11 juli.
Den lilla killen var så mysig & när jag skulle ge honom mat så fick han faktiskt komma ut en stund.
Jag älskar hans stora chinchilla öron & hans smala, slanka kropp♥
Jag tvekar inte att köpa fler hamstrar av Miranda eftersom att alla verkar vara lika trevliga & mysiga!
Så hur ser era små stenar ut? :)
Hej :D jag har lilla Dolomit här hemma hos mig, världens snällaste mysigaste kille! som nu mera heter Melwin, han älskar att sova hos mig, somnar hela tiden i mina tröjor, halsdukar osv!
Har aldrig haft en så mysig hamster som honom, är så glad att ja köpte honom, och miranda var så hjälpsam och är super trevlig, hon fick stå ut med panik mig första veckorna när jag och melwin inte riktigt hade klickat än, haha! :)
Hur är din kille när du håller i honom, lung eller mer gärna springer runt?:)
Här är en bild från i sommras på min fina kille!
#2 Åhh så söt! Btw är det en riskaka ? Visste inte att dom kunde äta det :)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
det är riskakor för bebisar :3 så dom här går bra! så små och söta är dom också, finns oftast vid barnmaten i lite större mat affärer, kostar runt 15 kr, mina älskar dom! :)
Han är jätte mysig & sitter still & tvättar sig :)
Men såfort han hoppar in i hamsterbollen så blir det fart på honom!
mys :)!
#6 Okej det måste jag prova :D
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus