Ibland småsvimmar man över en teckning...
… vilket jag definitivt gör när jag ser den här lilla skrottjejen! Just nu känns det nästan lite tråkigt att ingen unge kommer att behållas i den här kullen. Denna dam är ju alltför ljuvlig!
Pappa Freddie är (har jag fått hjälp med att fundera ut) silver pearl långhår satin rex. Mamma Beanie är nf ds.
Såna här gånger blir jag lite extra nöjd med vad som kommer fram i mina kullar!

Väldigt söt bebis:)
Men varför ska du inte behålla någon?
Åh! Jag har en likadan 
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
men ohhh vad söt 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

#0 Silversvart sköldpadd ds? Hur läcker som helst!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Sån goding! 
Oh lord! Jag dööör!!:O Är hon tingad? (A)
MVH FiffiLiina
Vilken vacker liten tjej! :-)

Silversvart skp ds!!!! SÅ vackert alltså! 
#2 Jag ska inte behålla någon då jag i princip har uppfyllt min maxkvot på hamstrar och jag hellre tar in en obesläktad hamster när det blir en ny. :)
#7 Nej hon är inte tingad. :)
Tack alla! Hon är nog silversvart skp ds… Jag försöker att inte äta upp henne men då hon är en sån liten sockerbit är det mycket NÄRA!
Jag hade tänkt lägga upp en bild på hela kullen tillsammans men resten av bilderna är på andra datorn så det får vänta. :)
Men himmel vad söta!! Den lilla längst fram med en brun fläck över ögat skulle jag kunna kidnappa :$
Åhh så söta ! " dom kanske är borta imorgon ;) " så otroligt söta små bebbar du har fått !
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Om de är borta om några timmar… ähh, ähh, ähh titta inte på mig!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Haha, nu går jag nervöst fram och tillbaka och sneglar så ingen varit och snott bebbarna! ;)
Fler bilder finns i bloggen på hela kullen http://inka.bloggplatsen.se/2012/12/21/9178364-dagens-beaniebebbar/
Längtar efter min lilla coco! ^^ Är hon satin?:) *hoppas hoppas* Eller är det min skärm som luras?
MVH FiffiLiina
Riktigt fin tjej må jag säga! :D
#20 hon är satin. :)
Fasiken att man inte har plats igentligen för en sån tjej.. Har ju en fin Black silverpearl pojke oxå som skulle kunna ge massa fina bebbar med en sån! :O :P
Hon är min kimku, hon är min, bara min! MOHAHAHAHHA!
MVH FiffiLiina
*kimky
MVH FiffiLiina
#24 Såg det :D ^^ Kan bara säga grattis till en ursnygg hampisflicka ^^
#23 dom e två i samma färg. Andra honan finns på bild i bloggen (länken). ;)
#27 Haha om jag bara kunde :( Har redan för mycket som tar plats + kommer ha massa bebisar i vår som nog kommer sparas en del ur, bland annat 4-5st Guldhamster kullar ^^
#28 Visst är livet hårt ibland! ;)
# 29 Säger så! :O xD

Otroligt söt kull.
#31 Tack. :)
Eriiiika!! Inte göra så här..! ;) Inte snällt alls.. Åh vill ha… Nf skpd ds/nf ds? Eller vad är de till höger? Hade varit snyggt här hemma ;)
#33 Haha jadu… Ja honorna ska genetiskt sett vara nf ds skp och hanarna nf ds. De är snygga överallt! ;)
Jag kan sluta lägga upp bilder här men då är du säkert ändå och snokar i bloggen! ;) Snart har jag hamsterbildsförbud!
Du känner mig allt för väl ;)

#40 Men jisses, vilket ansikte!
Fler bilder på hela kullen finns i min blogg http://inka.bloggplatsen.se/2012/12/27/9207810-beaniebebbarna-4-veckor/
Ååh mitt lilla hjärta!
MVH FiffiLiina
Snart kommer hon hem till mig! Längtar sååååååååååå himla mycket!^^ #37 Det kan du ge dig på;)
MVH FiffiLiina
Gu så söt! Ansiktet är ju helt underbart! Hela kullen vart sjukt fina! Är speciellt förälskad i den silvergråa umb honan:3
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
Men guuud, bebisen på #40! :'D
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#40 Har ju ett så sött nalle ansikte :O
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
:) Bebisarna tackar! De älskar att höra att de är söta!