Min hamsterblogg
Jag får väl försöka göra lite reklam för min hamsterblogg jag med 
Där skriver jag dels om sånt som är på gång här hemma men tar även om lite andra frågor. Dagens inlägg handlar tex om så kallad "kullning" eller avlivning av osålda hamterungar.
http://vildvittrans.weebly.com/blogg.html
hihi, är redan en aktiv läsare av den :D
// Nadja
Roligt Nadja! Trodde ingen läste haha.
#2 Är säkert fler som läser läser den! 
// Nadja
Jag vill också läsa den men mitt virusskydd blockar den -_-
Ja det är ett känt problem att vissa virusprogram felaktigt stoppar vissa weeblysidor svarade supporten när jag frågade dom :-S Ska snart skaffa webhotell o domän. Orkar inte krångla med sånt där gratismojs som inte funkar :-S
#5 Ah, det visste jag faktiskt inte. Ska försöka testa på min syrras datorn sen. Kanske fungerar där :D Hade velat läsa ditt inlägg om kullning nämligen.
Ja gör det. Weeblys support bedyrar att det inte rör sig om något virus (eftersom viruset i så fall behöver ligga på deras servrar) och har lovat att åtgärda detta, men det har de inte lyckats med ännu.
Så här skrev de (samma sak händer om man har Avast internet security):
Do you know which antivirus program they're using, or what virus the website is reporting.
Is it Yahoo or McAffee? We are aware that Yahoo and McAffee have mistakenly flagged someweebly.com websites and we are working to get this issue resolved as quickly as possible. Chances are you can rest assured that there is nothing dangerous on your site and this problem will be corrected as soon as possible.
Jeff
For more information on Weebly policies, take a look at our Terms of Service:
Hmm, jag har inte haft några såna problem vad jag vet iaf?
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Ah. Ja då vet jag det. Kan hoppas att dom fixar det så jag också kan få titta in :D
Nej det är jätte konstigt. Håller på att fixa en wix-hemsida som får duga tills jag kan köpa domän o så. Väldigt irriterande är det iaf o ser inte så bra ut när man tex annonserar o köpare möts av virusvarning.
Ja håller med dig. Jag har avast eller vad det nu heter . Det störiga är att jag inte heller kan välja själv att liksom gå förbi virusprogrammet så ja, jag får vänta :P
Gammal tråd har jag märkt, men skriver du inte mer i bloggen TS?
Jag gav upp weebly efter massa strul. Länk till min nya blogg finns längst ner på min hemsida www.vildvittrans.wix.com/home src="http://hamster.ifokus.se/js/lib/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif" alt="Glad" title="Glad" />
#13: Kommer ej in på sidan du länkade