Hamster iFokus

Hamster

Etiketterburartillbehörinredning
Läst 582 ggr
MorganJack
0

Leksaker?!

Hej Kollade lite på nätet efter tips på leksaker till hamstrar som man kan fixa själv. Hittade t ex folk som hade klippt sönder strumpor och leggings och tröjor och hängt upp som lianer och hängmattor och sånt typ överallt i buren, men är tyg verkligen bra för hamstern, det är väl massa färg och sånt i det? Kan man göra så? Sen undrar jag om ni har några kreativa idéer på hamstersysselsättningar man kan fixa själv ;)

Sara1214
0

Det undrar jag med? :)
'

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

Susannaaa
0

Något som min lilla kille tycker är roligt är när jag lägger täcken och kuddar på golvet så att det blir gångar och kropar som han kan springa i och gömma sig i. Han tycler det är spännande ett tag… sen blir han uttråkad. ;)Tycker att det är svåt att underhålla en hamster!!

Lojs
0

Tyg är ok, jag skulle tvätta det först bara, och de ska ju inte äta det. :) Jag använder fleecetyg till hängmattor och liknande, mjukt och mysigt. :) I burarna så har jag mest pappgrejer, tomma toarullar, gamla äggkartonger och sånt, det brukar vara kul att tugga sönder. Även en grävlåda brukar vara kul, typ ett bigpac-paket med fin Sand att gräva i.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Sara1214
0

Kan man ha vanligt flis tyg?eller äter dom upp det och typ fasnar med klorna? Tindra

Medarbetare på djurskydd.ifokus 😎

saffran123
0

Jag har tagit en sån här vanlig bro av träpinnar som man kan köpa på djuraffärerna och vikt den så det blir som en typ väldigt bred tunnel och hängt upp den i taket på buren så det blir som en gunga och det älskar mina hamstrar :) dom klättrar upp på den och då åker den fram och tillbaka och så sitter dem där uppe och spanar <3 :D

Hehe, men det är en favvis här hemma :)

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'