Hur mycket tid? Snälla svara
Hej :) Jag håller på med en undersökning på skolan om hur mycket tid människor spenderar med sina djur per dag. Snälla svara, skulle hjälpa mig otroligt mycket!
Svara innan den 14 december.
Skriv i tråden vilket av alternativen som stämmer in bäst :)
/ Linnea
Mindre än 1 timme/dag
1-2 timmar/dag
3-4 timmar/dag
5-6 timmar/dag
7-8 timmar/dag
Mer än 8 timmar/dag
Mvh Linnea
Jag spenderar ca halva dagarna till alla mina djur. Direkt efter jag kommer hem från skolan så åker till hästen, kommer hem efter ca 1-2 timmar och så går jag med hundarna en riktig långpromenad och busar med dem, sen är det hamsterdags. :)
Så kanske 5-6 timmar per dag. :)
Jag åker först till hästarna i ca 3 1/2 - 4 timmar och sedan när jag kommer hem så tar jag hand om hamstararna i ca 1-2 timmar :) # 1 så 5-6 timmar för mig med ungefär :) , jag har även hundar men dom sköter oftast mina föräldrar :)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Jag har bara 3 hamstrar än så länge. Och det är inte så mycket jobb. Blir väl en 1-3 timmar per dag men man umgås ju inte med de konstant heller. Utan plockar upp mina då och då och låter de vara i soffan eller gosar lite med de. Men sen springer de ju i lekhagen.
menar du alla djuren eller bara hamstrarna?
jag är med djuren vissa dar dygnet runt om jag är ledig. jobbar jag eller gör andra saker utanför hemmet så är jag med djuren ca 10tim den dan.
hunden är den som får mest av djurtiden då hon sover i samma rum, rastas länge, kan följa med vissa dar.
Oj vilken svår fråga, har hamstrar.. 18 stycken med alla bebisar, 2 hundar o 3 katter (en är jourkatt) Jobbar deltid ca 3 dagar i veckan. mellan 2-4 timmar åt hundarna ibland mer, 1-3 timmar åt hamstrar ibland mer då inte inräknat tiden dom är i rasthagen för då umgås jag ju ej med dom, katterna tja ingen aning faktiskt. Är med mina djur varje ledig dag för det mesta. Verkligen skitsvår fråga 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
5-6 timmar om dagen spenderar jag med mina hamstrar…
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Är med Busan 3-4 tim per dag.
När jag hade en hamster så gosade vi kanske tio min per dag. Men sen var han i rasthagen i kanske tre timmar. Men då vad jag ju inte med honom. Hunden får typ en timme per dag med promenader, men sen kommer han ju och går hela tiden så då får han ju lite gos ;) Så olika :)
Har en guldhamster och han får mellan 2-4 timmar uppmärksamhet av mig eller barnen under en dag. 
Här är två följd frågor som jag skulle uppskatta om ni besvarar:
Tycker du att ditt/dina djur har fått dig att bli stresståligare/förhindrat stress?
JA
NEJ
Anser du att ditt/dina djur har gett dig förmågor/egenskaper som du haft nytta av i sociala umgängen? T.ex lättare att ta kontakt med personer, fått bättre självförtroende att göra vissa saker m.m
JA
NEJ
Mvh Linnea
Tycker du att ditt/dina djur har fått dig att bli stresståligare/förhindrat stress? Hemma ja, annars nej
Anser du att ditt/dina djur har gett dig förmågor/egenskaper som du haft nytta av i sociala umgängen? T.ex lättare att ta kontakt med personer, fått bättre självförtroende att göra vissa saker m.m **Ja till viss del
**
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Är med båda mina hamstrar sammanlagt 3-4 timmar skulle jag tro (hr dem inte samtidigt då) ;)