Bildtråd på Oso
Åh min lilla sötis!! :-D Har allt gått bra?
Ååh :')
åh vilken sötnos :)
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Den lilla sötnosen
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
" ge mig " !! Haha sjukt söt !! :D
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#1 Ja allt har gott bra. Han är helt underbar, mysig och söt.
Med vänliga hälsningar Mika & Oso 
Oj, såg lite konstig ut. Men han försöker iallafall ta sig ur, inget annat.. Väldigt bra fotomodell, hehe
E lite svårt att ta bilder han bara kryper iväg, och vill utforska något annat. Vill så hemskt gärna ta typ 1000 bilder på honom, han e så sööt <3
Haha han tycker nog att det är kul med ett nytt hem att undersöka. Snällare hamster finns inte! ;) Man kan knappt hålla sig från att gosa sönder honom ;) Han är pappa till kullen jag säljer just nu ;)
Har somsakt varit lite svårt att ta bilder på sötnosen men här kommer OK bilder
Oops, de kom vist inte med försöker igen. Är ju ingen data expert så försöker lära mig lite, hehe
Men, blää hoppas att de kommer nu
Han är såå söt den lilla sötnosen 
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com
Sötaste sötnosen!
Han e sååå sjukt söt. 
ÅH. Jag sitter i bibblan med min kompis och hon kan vittna till att min reaktion var *hållamigförbröstet* *pipa* ÅHHHHH SÅ SÖÖÖÖT ÅHHHHHHH ÅHHHH xD
Ja han e väldigt gullig!! Man kan knapt hålla sig…