4/12 Ben&Jerry kullen
Nu har parningen sket mellan Fidelie och Vildvittrans Dulilla Drulle ( Lavar) !
Datum: 3/12-12
Planerad födelse: 22-23/12-12
u: Fideli
Augoti
e: Vildvittrans Dulilla Drulle ( Lavar)
Augoti
Jag vill få fram fina och mörka augoti. Fidelies snälla temprament och Lavars fina färg ! Kullen kommer antagligen ha Ben&Jerry namn ( vet inte om det var någon annan här som oxå har det, har för mig det ? ) För jag älskar verkligen Ben&Jerry, favvo glassen!
Bilder kommer på både föräldrarna och bebbarna så fort dom kommit !
Det går bra att ställa sig i intresse kö. Vi finns i Skåne, Lund.
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Jag är ju möjligen intresserad av en snäll liten hane till Casper :)
Ja, du är uppskriven i kön ;)
Ha det bra !
Låter super de ;)! Men går de inte ihop så får du tillbaka honom, har inte plats isåfall tyvärr :P
Haha! 2a Ben n´Jerrykullen i Skåne just nu då alltså! Guldisar födda för dryga tre veckor sedan hos mig, utanför Eslöv!
3# ja, men det är helt ok ;)
4# haha, skåningar måste vara tokiga i Ben & Jerry glass ;)
Ha det bra !
So true!! :D
Måste hålla med om det ;)!
Får man se några fina bilder på föräldrarna :)?
Jag har inga bilder nu men då båda hamstrarna är relativt nya och kameran är sönder, men ska försöka fixa lite bilder snart ;)
Ha det bra !
okej ingen bråska :) bara nyfiken ;)
Jag märker att Fideli är lite annorlunda typ stressad det brukar tyda på ett det är bebbar på väg ! Hon kommer bli den bästa mamman ever ! Lavar sover mest men är uppe lite när jag kommer hem och lite senare på kvällen. Dem verkar trivas med varandra och dem små bråken som dem hade i början när dem flytta ihop har försvunnit. Fideli är uppe mk mer oxå och håller på och äter och några ynka försök att ta sig ut ;) Har även en annan kull planerad med lite andra färger om det skulle vara intressant. Här kommer ju troligen bara Augoti men i den andra kullen kan det komma Augoti, sapphire pearl, mandarin.
Ha det bra !