Hamster iFokus

Hamster

Etikettrysk-vintervit
Läst 927 ggr
Emmny
0

4/12 Ben&Jerry kullen

Nu har parningen sket mellan Fidelie och Vildvittrans Dulilla Drulle ( Lavar) !

Datum: 3/12-12

Planerad födelse: 22-23/12-12

u: Fideli

Augoti

e: Vildvittrans Dulilla Drulle ( Lavar)

Augoti

Jag vill få fram fina och mörka augoti. Fidelies snälla temprament och Lavars fina färg ! Kullen kommer antagligen ha Ben&Jerry namn ( vet inte om det var någon annan här som oxå har det, har för mig det ? ) För jag älskar verkligen Ben&Jerry, favvo glassen!

Bilder kommer på både föräldrarna och bebbarna så fort dom kommit !

Det går bra att ställa sig i intresse kö. Vi finns i Skåne, Lund.

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Bine93
0

Jag är ju möjligen intresserad av en snäll liten hane till Casper :)

Emmny
0

Ja, du är uppskriven i kön ;)

Ha det bra !

Bine93
0

Låter super de ;)! Men går de inte ihop så får du tillbaka honom, har inte plats isåfall tyvärr :P

sotlynx
0

Haha! 2a Ben n´Jerrykullen i Skåne just nu då alltså! Guldisar födda för dryga tre veckor sedan hos mig, utanför Eslöv!

Emmny
0

3# ja, men det är helt ok ;)

4# haha, skåningar måste vara tokiga i Ben & Jerry glass ;)

Ha det bra !

sotlynx
0

So true!! :D

Bine93
0

Måste hålla med om det ;)!

Får man se några fina bilder på föräldrarna :)?

Emmny
0

Jag har inga bilder nu men då båda hamstrarna är relativt nya och kameran är sönder, men ska försöka fixa lite bilder snart ;)

Ha det bra !

Bine93
0

okej ingen bråska :) bara nyfiken ;)

Emmny
0

Jag märker att Fideli är lite annorlunda typ stressad det brukar tyda på ett det är bebbar på väg ! Hon kommer bli den bästa mamman ever ! Lavar sover mest men är uppe lite när jag kommer hem och lite senare på kvällen. Dem verkar trivas med varandra och dem små bråken som dem hade i början när dem flytta ihop har försvunnit. Fideli är uppe mk mer oxå och håller på och äter och några ynka försök att ta sig ut ;) Har även en annan kull planerad med lite andra färger om det skulle vara intressant. Här kommer ju troligen bara Augoti men i den andra kullen kan det komma Augoti, sapphire pearl, mandarin.

Ha det bra !