Bildbomb
Har ingenting att göra så lägger upp en massa bilder på mina två älsklingar.
Aska är en agouti pearl och Rassla är en augoti. Rassla har börjat bli en tant och hon är aningen hmmm…. tjurig ;) Och Aska är så änglalik som en hamster kan vara, har aldrig fräst åt någon, aldrig bitit någon och kan sitta en evigheter på ens axel. Pussas gör hon så fort hon får chansen <3
Är lite mer bilder på Aska, för hon är född till modell!
// Nadja
Så fina de är!
MVH Wilma
naw ♥
#8 Tack!
Malte och Abacuss är också underbara!
Vi borde ha syskonträff någon gång
// Nadja
#15 Ja, det skulle ju vara jättekul! 
MVH Wilma
Haha vad söta ! Men vilka stora och fina ögon :o
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
#17 Vi tackar!
Ja dvärgar har i större ögon i förhållande till sin storlek än vad guldisar har och Aska har ovanligt stora och fina ögon!
// Nadja
#16 Du bor väll i Göteborg?
// Nadja
#19 Japp :)
MVH Wilma
Då är det ju tyvärr en bit imellan oss :( Men vilka mer ha syskon ifrån A och B kullen? Mjuhm har väll? Emma har ju Alf. Tingeling, Aleera och Blåtira har ju tyvärr sommnat in <2 :'(
Vi får ha skype-träff, hahaha 
// Nadja
#21 Ja det är ju synd. :( Therese har Zelda från B-kullen. Ja usch, den där förbannade Fatty eye'n är inget roligt.
Haha ja, det funkar väl lika bra det 
MVH Wilma
#22 Ja hemsk är den! Aska fick ögoninflammation och jag var helt säker på att det var röd fatty, men avvaktade och då blev det bra! 
Vi satsar på det! 

// Nadja
#23 Åh gud vilken tur att det inte var röd fatty då! Jag trodde att Malte också höll på att få Fatty eye då hans ögon började växa väldigt mycket helt plötsligt, men sen slutade de växa & ingen sjukdom utvecklades. Nu har han också väldigt stora ögon, precis som Aska. :)
Det blir bra!
MVH Wilma
#24 Det har dom fått ifrån fina Sookie! 
// Nadja