Slugawoos Puffin x ?
Kommer snart få en tjuvparningskull. Puffin går bara upp mer och mer i vikt och jag tror att det är dags när som helst. Jag hoppas att det är min creme sö hane som är pappa för då kan färgerna silvergrå, normalfärgad, creme och offwhite komma och jag vill gärna ha normalfärgad. ^^ Fast såklart är de lika älskade oavsett färg!
Om det är min silversobel hane som är far så vet jag faktiskt inte vilka fäger som kan komma. Det återstår att se!
Är det någon som är intresserad av en hamsterunge i Örebro som är leveransklar om ca en månad är det bara att höra av sig!
De kommer vara väl hanterade och alltså handtama, ha stamtavla och kosta 200 kr. Jag har som krav på mina köpare att de läst om hamstern innan köp.
Om ni har någon fråga är det bara att fråga såklart!
Svarar gärna på era frågor! :)
Puffin:
MVH FiffiLiina
Nu har det kommit ungar!
Jag såg bara en unge men hon kanske håller på att föder så att det kommer fler ungar.
Vill inte störa henne mer så jag ska inte störa mer förrens ungarna är större. :)
MVH FiffiLiina
Han växer så de det knakar och det ser ut som en offwhite eller en silvergrå. :)
MVH FiffiLiina
Och jag har räknat ut att det är min creme hane som är pappa då silversobeln flyttade för typ 4 veckor sedan så det kan inte var han som är far.
MVH FiffiLiina
Längtar på att få se bebis bilder 
så det är bara en unge? nice :D
Det blir nog inte så svårt att välja vilken unge som ska få stanna 
Om den nu ska det ^^
#4 Jag med! Hihi^^ #5 Japp! Ja, verkligen!;) #6 Haha, nej det blir det inte! Jodå, h*n får stanna:)
MVH FiffiLiina