Hamstrar i Karlstad?
Hej, undrar om de finns någon nu eller snart med guldhamsterungar i/nära Karlstadsområdet?
Jag funderar nämligen på guldhamster men då vill jag inte ha från djuraffären.
Jag finns i skåne, och planerar kull i september, mellan Dove Skp KH och Black Silverpearl Ba satin LH, transport brukar för det mesta gå att lösa Kan läsa mer om förväntade färger på min sida eller i tråden Gale <3 Viper
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Bor i Örebro. Har en kull just nu. :) Leveransklara 13/9
Färgerna är svart, choklad, silvergrå och silvergrå b.ö. Alla är korthåriga.
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning
Åh va sugen jag blir, dessvärre kan jag inte åka någonstans för vi har en valp också som vil inte ensamhetstränat mer än så han kan vara själv i en kvart. Och jag har inget körkort =/
#3 Transport kan man använa, finns ju djurtransport iFokus, och är kan man få hjälp nästan hela vägen och resten av vägen kanske man kan ta tåg eller buss och då kan valpis följa med 
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

undrar om jag ska skaffa en tjej till min lilla hampis scrapi.. men e rädd att jag inte kommer kunna sälja alla ungarna i kullen hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Känner du dig orolig för det är det kanske inte någon bra idé att ta någon kull? Jag känner att det är mer rätt när man känner att man inte behöver oroa sig för man kan ta hand om de man inte får sålt (om det blir så) och kanske man har hamstrar med stamtavla som fler kan tänka sig köpa kanske? Nu vet ju inte jag om du har hamster med stamtavla så klart.
Men är du orolig och känner att du inte kan ta hand om ungar tills de blir sålda (det kan ta lite tid ibland) så tycker jag du ska vänta :-)