Bra inlägg
som ni nog sett så står det bla bra inlägg i var å ens postade inlägg.
ett sätt att hålla komentarerna nere är att klicka på orden " Bra Inlägg " om man gillar en bild, det som skrivs osv.
på det viset blir inte trådarna så långa och jobbiga att läsa.
ibland är det lite drygt att läsa tex fin bild, söta ungar, bra skrivet osv många gånger efter varandra i inlägg efter inlägg. det är då lätt hänt att man bläddrar, scrollar förbi en fråga eller bra info.
Låter bra! Ska göra det nästa gång 😉
Hälsningar Olivia, stolt hamsterägare med egen pytteliten uppfödning www.nackrosenshamstrar.weebly.com

Fast å andra sidan är det väl alltid roligt att veta vem det är som tycker att ens hamster är fin, eller vem det är som säger grattis till kullen.
När det gäller bra inlägg så vet man ju aldrig vem det är som tryckt på den knappen.
Möjligtvis, men samtidigt är det betydligt trevligare att få en kommentar än enbart en "bra inlägg"-röst. Dessutom hjälper rösterna ingenting vad gäller sajtens aktivitetsindex, och trådarna blir inte puttade.
"Bra inlägg" är inte tänkt att ersätta riktiga kommentarer. Blir trådarna väldigt långa är det bättre att dela dem och starta nya, än att uppmana folk att rösta på kommentarerna istället för att posta egna.
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Bra inlägg-knappen kan användas när någon har skrivit något som man håller med om, inte istället för att berömma, tycker jag. Det är mycket roligare att få svar i sin tråd, och inte bara en liten grön femma.
Visst kan trådar bli långa, men det tycker jag bara är roligt. Det är ju trevligare att det är lite liv på forumet.
Jag trodde nog att det var meningen att ett forum var till för att skrivas i, vill man enbart gilla inlägg bör man kanske bara hålla sig till faceboook, där det mesta handlar om att gilla inlägg.
Så jag säger, fortsätt att kommentera istället för att göra allt så opersonligt ;)
Så som #4 skriver är också så jag uppfattat det. Jag använder "Bra inlägg" när någon redan skrivit ungefär det jag tänkt skriva, så istället för att det blir ytterligare ett inlägg med samma innehåll klickar jag på det istället.
Gör som #4 och #6 jag:)
Sen tycker jag själv att de är roligare att få kommentarer på mina bilder än bara "bra inlägg".
Mvh Jenna