Rymling, inte lägligt heller
Rymning är väl inget lägligt alls, men lilla Molly som hade en cancertumör och som skulle till veterinären för en ytterligare kontroll idag för ett beslut bestämde sig för att rymma under natten. Hon har blivit sned i ryggen utöver tumören så det var viktigt att kolla henne en extra gång.
Så nu får jag snällt vänta tills hon väljer att avslöja vart hon gömt sig.
Jag hoppas hon kommer tillrätta…
Nej, vad tråkigt! Man kan nästan tro att hon kände till veterinärbesöket och drog
Hoppas dock att hon kommer tillrätta snart och att det går bra för henne.
Ja, jag hoppas med…vill inte att hon dör ensam utan mat eller vatten.
Idag kom hon fram det lilla livet…men hon ser för jäklig ut stackarn. Hon har tappat pälsen där tumören sitter och går inget bra idag. Ja, vi får se hur hon mår ikväll.
Hur gick det för din lilla parvel?
#4 Hon rymde 1 dag efter hon kom tillrätta igen…hittade henne död då tyvärr, så hon tog sig ut för att dö. Hon var inte bort mera än några timmar andra ggn. Mycket trist.
Det var tråkigt att höra! Men det är kanske med djur som med oss människor - en del vill dö i ensamhet. Hon kanske kände att hennes stund var kommen och därför tog tillfället i akt och rymde igen?
#6 kanske är det så. Hon ville då inte till veterinären.
Jättetråkigt att höra, men det kanske var så som #6 skrev.. att hon kände att sin tid var kommen… Vila i frid!
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

RIP 
R.I.P