19/9 Intervju av en uppfödare ?
Jag skulle gärna vilja göra en "intervju" men en uppfödare här på hamster iFokus . Jag kommer skicka ett pm med 10 frågor om hur det är att ha en uppfödning, att ta hand om alla hamstrar etc , så skickar du tillbaka svaren så skriver jag in svaren här så alla får veta hur det är att vara en riktig hamsteruppfödare. Skriv bara så skickar jag ett pm.
Kan intervjua 2-3 stycken så får vi se era olika svar ;) ?
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
- Redigerat 2021-06-06 11:22 av Herveaux
haha jag tänkte på precis samma sak att jag ville göra det X) sjukt läskigt :)
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
uuhhh , läskigt ! men båda kan ju göra det fast kanske inte med samma uppfödare?
Ha det bra !
Vad roligt! :) Skicka till några uppfödare, några frågor och så kanske du kan göra en tråd med svaret och vilka som svarade och så? 
Ja , det var exakt så jag tänkte ! var kanske lite otydlig :/ Ville gärna att uppfödaren ska skriva här i inlägget innan.
Ha det bra !
Du kanske vill vara med ?
Ha det bra !
#4 Nejdå, du var inte otydlig! X) Jag ville bara se om jag fattat rätt. 
Jaha , okej ;)
Ha det bra !
#2 ja det kan vi göra :) först kan vi se om någon skriver här annras får vi leta lite själva^^
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Ja, så gör vi ! tycker att vi kan börja fråga några , det behöver ju inte bara vara en vi intervjuar ?
Ha det bra !
Vi kan ju fråga några uppfödare som vi tycker är duktiga och seriösa . Om vi kommer överens om vem av oss som frågar vem så är det ju ingen risk att vi frågar samma !??
Ha det bra !
det låter som en rolig idee :)
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning

Om man går in under artiklar och sen länken "zooma in uppfödare", så finns det intervjuer med ett gäng uppfödare.
Finns ju självklart massa nya att göra intervjuder med, men om man vill läsa några äldre:)
#12 Precis vad jag tänkte säga :p
Men man kan ju intervjua lite nya människor också så breddar man basen lite, alltid kul att läsa om hur andra har det till sina djur och hur de ser på aveln och djuren som individer osv :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#13 Jo det vet jag också.
Men lite mer intervjuer hade varit roligt att läsa! 
Vad är nu dethär ? Fick dethär "jobbet" för flera månader sen, men sen drog hon tillbax det eftersom (flack) tydligen hade den uppgiften, men det hade hon glömt. Imasy sa att hon skulle höra av sig igen, så nu fattar jag ingenting ?
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Hör av dig till flack, hon skriver ju artiklar i detta ämne.
Jag vet inte om jag missförstår dig nu, men jag trodde att detta var utrett och att du skulle spåna vidare på andra artikel-idéer?
Kommer det några? Skulle gärna vilja läsa