Parade!!!
Den 29 okt, sent på kvällen, blev det en romantisk dejt mellan Iso ( Från Lojs ) och Porlamarkens Polaroid! Eftersom Iso är en stor tös ( 243g fn ) hade Polaroid först lite svårt att klura ut hur han skulle göra, men han hittade en fungerande metod till slut. Parningen höll på väääldigt länge, eller parningarna kanske jag skulle säga, för det blev många, och efteråt var Polaroid trött. Iso däremot stod kvar i samma position, med svansen som en julgran i vädret, och undrade var grabben tog vägen. Allt gick lugnt och fint tillväga och hamstrarna var mycket gulliga mot varandra!
Mer info kommer snart!! :D

Spännande!
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Ja!! Har inte haft hamsterkull sedan mitten av nittiotalet!! Kan knappt sova. Ska bli så himla kul att se vilka färger som dyker upp!!
Ååh va roligt! :D
Vad roligt ;)
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Nu har Iso börjat se lite rundare ut om magen! .. Det är lite tidigt kanske, men donnan har gått upp 39g på 11 dygn! Hoppas hoppas hoppas! För övrigt är min drottning pigg och glad, men aningens lugnare senaste dagarna. Ooohh! Kan knappt vänta!!! :D
Ikväll blir det förhoppningsvis bebisar! Iso är så tjock att hon ser ut som om hon ska spricka! Hon är pigg och gräver rundor precis som tidigare och matsamlandet är det inget fel på! Hon är så stor att jag inte vågar väga henne. Vill varken lyfta eller stressa. Har låtit henne vara ifred så mycket jag kunnat senaste dagarna, men när jag matat henne har hon ändå klättrat upp ( en aning klumpigare än vanligt kan tilläggas.. ) på min arm. Låda är ju trist… :)

Gud vad roligt och spännande! Jag håller alla tummar jag har!
Medis på akvariefisk.
BEBISAR!!!! Ser 10-11 stycken i högen! Alla verkar må bra! Stora och fina! Hurraa!!! :D :D :D
Grattis!!!:D
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥

Grattis!
Medis på akvariefisk.
Grattiiis!:)
MVH FiffiLiina
Stort grattis! 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
TACK! :D
grattis
Grattis! 
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Åh så KUL!
Det var 11st i förmiddags. Nu ikväll är det bara nio. Dom två minsta är borta, förmodligen uppätna. Finns en till som är aningans mindre än övriga, men den är å andra sidan vildast. Håll tummarna för att Iso ska hålla sig på mattan nu…. :(
grattis.
sitter de ljusare fläckarna på sidorna kan det vara doftkörtlarna som syns.
Tack! Nej, dom sitter spridda över ryggan. I olika storlekar :D Bebisarna med fläckar ville inte fotograferas idag. Ska försöka i morgon igen!
Ny tråd om bebisar och status för tingning och köp!
Se: ISO-Bebisarna!