Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 543 ggr
elins96
0

Hamsterproblem!

Det är såhär att jag köpte en hamster på djuraffär för ca 2 månader sen och när jag tittade på honom blev jag helt ''kär' och han verkade lugn tills jag fick hem honom. Efter ca 2 dagar efter han hade kommit hem till mig o fått ett nytt hem täkte jag försöka ta upp honom men han var så rädd! Jag trodde att jag kanske skulle vänta ett tag till men det har bara fortsatt i 2 månader. Han får också tokspel så fort jag kommer nära och springer in i alla väggar, jag försöker ta det lugnt varje gång jag går in och har en godbit i handen men han vill bara inte. Jag går oxå i skolan och jobbar efter så jag har inte så mycket tid längre, bara på natten men jag vill inte sitta uppe varje natt.

Jävlar vad långt det blev men har en fråga?

Finns det något slags ''hem'' för hamstar eller någon som jag kan sälja han till vart ska jag vända mig då?

Tacksam för svar! :) :)

Bor i Örebro!

Jenna_Nord
0

Det enda jag känner till att man kan lämna sina gnagare för omplacering är http://www.varglyansomplacering.dinstudio.se/.

Det ligger i Dalarna. Vore kanske lättare att hjälpa till om man visste var du bodde? :)

Mvh Jenna

elins96
0

Just det hehe, bor i Örebro! :)