Söker Guldhamsterhona
Hejsan söker en guldhamsterhona! :) stamtavla vill jag ha då jag vill ställa ut lite. :) helst LH. kontakta mig på min mail blahtok@gmail.com (konstig mail , jag vet, men jag gjorde den när jag var typ 7 år)
Jag har en kull just nu som är leveransklara nästa vecka! de är nf, bandade kh! har gjort egna stamtavlor till dem! hur många led tillbaka måste man ha för att få staälla ut?^^
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Hejsan! Vart finns du någonstanns? Kanske lite lättare att hitta någon lämplig hamster om man vet vart du bor!:) Mvh Emmy
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥
#3 jag finns i vetlanda men transport till GÖteborg går att fixa helgen v47!
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
#2 Bor i sthlm :)
#4 Finns en tråd som heter "Estelle x Barbossa" där Hanna har en kull på g. Hamstrarna kommer att bli långhåriga, möjligtvis satin och ha stamtavla (vara reggad i SHF). Och jag har möjlighet att transportera ungarna till Stockholm i December då dom är leveransklara:)
Mvh Emmy
medarbetare på Svenska Hamsterföreningen ifokus ♥
min campbellsuppfödning ♥Eldängens♥

#1 Hamstern behöver ingen stamtavla alls för att ställas ut, den måste väl bara vara reggad, i alla fall om man ställer flera gånger. Men du kanske inte ska rekommendera dina ungar till utställning om de inte har släktingar som gått bra på utställning eller om någon van utställare sagt att de har potential att bli riktigt snygga? Jag har själv en kull på gång förhoppningsvis, men jag skulle inte rekommendera dem för utställning för jag tror risken är att de blir lite små jämfört med standarden.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#6 man behöver ju inte ha en "standard/snygg" hamster för att vara med på utställningar? Det är ju roligt att bara gå dit och testa. Jag hade inte en "standard" eller "snygg" hamster på det viset nu när jag gick på en utställning men min hamster vann ett pris ändå. Dett är ju för att det är kul som man gör på utställning, inte för att bara vinna.

#7 Sant, jag har ställt ut flera hamstrar som inte alls varit snygga enligt standard, men om jag skulle sälja till någon som vill ha till utställning så skulle jag ju råda den att köpa en som var standard-snygg, eller iaf säga att hamstrarna är mer av pet-kvalité. :)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.