Mina hamstrars bildtråd
Dolly har en egen bildtråd Här men jag har ju 4 hamstrar till och dom förtjänar ju med att ha en egen tråd men det blir lite mycket att hålla reda på 5 trådar så dom får en gemensam tråd. :)
Mina andra hamstrar:
Nemo Svart KH 93g
Helmut offwhite gul eller Silverpearl KH 101g
Vildvittra Silversvart skp KH 157g
Elma Offwhite gul elller Offwhite skp KH 102g
Är det clementin hon ärter? :S
Vildvittra är otroligt vacker måste jag säga!
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#12 Ja Jag har inte hört något farligt om det :O Är det Farligt! Dom fick jätte lite!!
Madarin
#12 Av vad jag förstått så kan hamstrat äta clementiner/mandariner i en liten mängd.
#13 Hon tackar och bockar :)
Hamstrar skall inte äta clementiner/mandariner, choklad, lök, kiwi, avokado, stenfrukter etc.
Fanns en bra matlista härinne förut på vad man ska ge och Inte ge sin hamster, hittar den tyvärr inte just nu..
#17 Okej. Har läst här att dom kan äta i liten mängd. Men gör det något att dom åt lite?
Såå söta
Har också hört att dom kan äta mandarin i en liiiten mängd, så vi får hoppas att det går bra!
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
De kan ju äta det men det är lite surt för deras mage bara :)
#20 Okej. Det var inte så poppis. Vildvittra var den enda som hamstra men hon brukar hamstra allt men sen inte äta. Dom åt inte mycket. Vildvittra var den enda som fick med sin bit in i buren dom andra var inte så intresserade av sina.
Citrusfrukter överlag är lite för surt, brukar inte heller vara populärt. Det är dock inte farligt i små mängder (man kanske inte ska ge citron isådana fall, även fast de troligen inte ens går nära en citron).
Jättesöta hamstrar för övrigt :)