Queens Dolly ❤
Klockan 3 somnar min älskade Dolly in för sista gången. Dolly är min mitt hjärtegryn. Jag fick henne av Flinganshamstrar (Roonja här på HIF) när Dolly var pensonär och hon har varit min goa tant Dolly sedan dess.
Jag skulle åka med min vän Jessika som skulle hämta Flingan´s Cocounut och Jessika hade varnat Ronja att jag var galen i satiner och när Ronja visade mig den goa Dolly och sa att jag kunde få henne om jag lovade att hon fick ett bra pensonärs hem. Gud vilken lycka.
Dolly visade snabbt vem hon var. En lat rundlagd tant med god aptit som inte tackade nej till gos. Hon chokade dock matte rejält och smet ut och jag letade i hela huset och undrade hur min latase hamster kunde ta sig ut på ett så stort äventyr dock borde jag ha kollat i det närmaste skåpet för det var där hon krypit in och byggr bo med marsvinens hö. Dit rymmde hon tre gånger och en gång tog hon med sig majs. Jag lämnade bara kvar hennes bo som hon byggt så visste jag vart hon var. 
Att säga hejdå till denna hamster kommer vara så otroligt svårt. Hon är så mild och go helt ljuvlig. Mitt lilla hjärtegryn. Men det är det som känns rätt för henne.
Can I be, was I there
It felt so crystal in the air
I still want to drown whenever you leave
Please teach me gently how to breathe
And I´ll cross oceans like never before
So you can feel the way I feel it too
And I'll send images back at you
So you can see the way I feel it too
Birdy-Shelter En väldigt vacker låt
Nej vad tråkigt :'(
Nej vackraste underbaraste Dolly! Beklagar Julia. Ha det så bra i himlen Dolly! 
Jagbeklagar verkligen :(
#4 :'(
Naaw lilla tjejen
RIP <3
Beklagar
Så vacker hon var!
Vila i frid Dolly!
Mvh Jenna
#2 Vill tacka dig Ronja för att jag fick ta över Dolly! Tack så oerhört mycket för att jag fick ha Dolly hennes sista tid. Jag är jätte glad över att just hon blev den som flyttade hit. Hon har varit helt underbar. Tusen tack Ronja för denna underbara hamster!
Dolly somnade lungt in i min hand. Först fick hon lugnande i nacken det har hon fått på bilden ovan när hon sedan var så lugn så att hon knappt skulle känna av sticket i magen så stack dom. Det gick snabbt och smidigt och jag tror inte hon kände särskillt mycket. Jag grät och klappade och pussade min fina tant Dolly i pannan och klappade henne på kindpåsarnaa som hon proppad fulla med gräs.
Kommer sakna mitt hjärtegryn något fruktansvärt! Jag vill bara ha henne tillbaka.
Golden Slumbers fill your eyes.
Smiles await you when you rise.
Sleep pretty darling, do not cry.
And I will sing a lullaby
#8 Åh, det var ju inget, jag visste att hon skulle få en underbar sista tid hos dig! <3 
#9 Men du ska veta att det har betytt mycket för mig. Hon har betytt mycket för mig. <3
Naw, kunde inte låta bli att få tårar i ögonen
.
Nu har du gått över regnbågsbron, vila i frid Dolly 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#10 så bra! <3 Hon var underbar!