Iso + Polaroid
Intressekoll!!
Nu är Porlamarkens Polaroid äntligen 5 mån och kan paras! Hans blivande fru är Iso från Lojs. Iso är på gränsen till för gammal för att få första kull, men hon är i toppkondition så jag räknar med att det ska gå bra.
Det jag undrar nu är om det finns någon som skulle vara intresserad av en bebis ur kullen? Tycker det är onödigt att ta kull om inget intresse finns. Kan tillägga att varken jag eller mina hamstrar varit i närheten av djuraffärer, andra hamstrar eller utställningar av någon form, alltså ingen papova risk…
Bebisarna kommer reggas i SHF, pris 250kr.
Bilder på hampisarna finns på min hemsida:
www.tulpanoras.weebly.com ( Kolla under fliken Hamstrarna ) 
Ingen som tycker något? Alls?

Lägg in bilder på hamstrarna i detta inlägget och skriv vilka färger, hårlag och eventuella teckningar som kan tänkas komma och beskriv även föräldrarna så kan du nog få flera intressanter. :)
// Nathalie
Okej. Tack. Foton får bli när jag kommer hem från jobbet innan det blivit mörkt. Info kan jag skriva!
Blivande mor, Iso: ( Chillzones Cheyenne, Skräpet )
Silversvart skp KHSA
Uppfödare: Lojs i Varberg
Stoor donna som gillar agility och älskar att gosa och springa lös.
Blivande farsa, Porlamarkens Polaroid ( Skugga från Lojs, Porlamarkens Merrymac )
Silverpearl KH
En mellanstor pojk som har massor av energi och inte gillar att vara sysslolös! Superkelgris från dag ett!
Förväntade färger: Hjälp? Annars blir det bara fel.
Båda föräldrar reggade i SHF!

Jag vill ha en bebis! :) Nu är jag på stående fot, men färger lite snabbt: alla honor sköldpadd eller någon gul färg, typ silver pearl, b/y osv. Kan komma både vilttecknade och svartbaserade. Troligtvis de flesta med silver, men kan även komma utan.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
TacktackTACK Lojs!!! :D Du får bebis!!! Vet inte om Desi är intresserad, annars står du först i kön!