Yukis första rosett ^_^
Jag var ju med i PET-klass på djurutställningen under öppet hus. Det kom rätt mycket folk faktiskt, och var jättekul!
Yuki fick bra poäng på allt, dock några poängs avdrag på pälsen eftersom den är lite tunn just nu. Har bytt spånet mot toa-lätt så nu blir det nog bättre! :) Beror ju på att jag borstar honom rätt ofta.
Domaren tyckte han var superfin över lag och hade bra temperament samt var väldigt välskött *stolt matte*
Vi kom på tredje plats av hamstrarna - lite surt eftersom jag vet att han kunde vunnit om pälsen varit i lite bättre skick för tillfället, men ändå jättekul att få rosett! :) <3
(Vet inte exakt hur många hamstrar vi "tävlade" mot, men det var rätt fullknökat.)
Vinnaren var en dvärghamster, helt otroligt söt! Som en liten len boll och huuur lugn som helst. Bara satt i domarens hand och tvättade sig :) Tussen. Dock hade hans (unga) matte fullt med rosa hamstervadd i hela transportburen så jag fick gå fram och prata med dem efteråt. Synd att man skall behöva förklara att djuraffärerna inte tänker på djurens bästa.
Grattis!
Åhh vad kul Grattis!! :D
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Grattis! :)
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
grattis! men tänkte du på papovan när du for dit? 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
5 - Japp, jag var där så kort tid jag kunde och krävde att inga andra hamstrar skulle vara före mig + lade handduk under honom och domaren virkonade händer m.m.
Hade en handduk runt transportburen hela tiden när vi satt och väntade också.
Grattis!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.
Grattis.
söt rosett du fick.
vilka var det som arrangerade utställningen?
Grattis!
8 - Min skola :) Dingle NBG
Sjutton också att jag inte var med! Skulle ha varit så himla roligt!
Älskar att bara gå på utställningar & bara titta, men detär ju ännu roligare om man är med ;)
Grattis föresten!
Söt rosett ;)