Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 782 ggr
FiffiLiina
0

Färger?

Vad kan det bli för färger mellan en silvergrå brunörad och en caramel satin? Hör kommer deras stamtavlor: Caramel satin Far: rost dominant spot Mor:offwhite bö Farfar: svart dominant spot Farmor:normalfärgad umb Mormor:sobel Morfar:silvergrå bö Farfarsfar: chocolate yellow dominant spot Farfarsmor:svart Farmorsfar:cinnamon Farmorsmor:sobel Morfarsfar:vit sö mö Morfarsmor:silversobel Mormorsfar:creme sö Mormorsmor:sobel Silvergrå brunörad. Bär på diluted. Mor:lavendel umb rö Far: silvergrå satin Det är allt jag har just nu men om ni måste ha mer så får jag fixa det på måndag för jag är inte hemma just nu.

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

Putttt

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

Putttt

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

Putttt

MVH FiffiLiina

Bruden-Mbuti
0

det beror ju på.

det finns ju lite av var hos caramellen. har den andra lika brokig släkt så är det lite svårt att säga att största utslaget blir si eller så.

FiffiLiina
0

Okej. Då får man vänta och se tills de fötts då. Om det blir någon parning. Får se:)

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

Okej. Då får man vänta och se tills de fötts då. Om det blir någon parning. Får se:)

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

MVH FiffiLiina

Roonja
0

#5 Fast jag har ju skickat beräknade färger på pm. ;) :)