Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 461 ggr
FiffiLiina
0

2/11 (ÖL) Satin/rex guldamsterhane i Örebro

Önskar möjligtvis, inte säkert låna en guldhamster hane som är satin eller rex i Örebro. Honan är brunörad silvergrå korthårig och bär på dd(diluted Hon är riktigt mysig. Ingen utav mina hamstrar har träffat någon annan hamster under papova tiden och har inte heller träffat någon som har varit i kontakt med andra hamstrar än mina. Så chansen för papova är noll. Krav på hanen är att han ska vara satin eller rex och ha stamtavla. Han ska finnas i Örebro eller nära och färgen spelar inte så jättestor roll. Vill gärna ha någon svartbaserad eller vilttecknad eller gul/sköldpadd. Han ska ha ett bra temperament och såklart vara i bra kondition och ha bra hull. Det absolut viktigaste är att han inte ska ha en minsta procents chans att få papova. Han ska inte heller ha varit i kontakt men papova eller någon smittad. Du som lånar ut honom ska inte varit i kontakt med papova. Parningen beräknas ske om 1-2 månader. Om du har en fin och snäll hane att låna ut till avel så hör av dig till mig här eller via min mail: jeffi_eriksson@hotmail.com Som tack för att jag får låna din hane kan du få en unge ur kullen. :) Om du undrar något är det bara att höra av sig!:) Mvh Jennifer

MVH FiffiLiina

Roonja
0
FiffiLiina
1

#1 Jo, just det! Alldeles rätt! Glömde skriva det. ^^

MVH FiffiLiina

123Hampe123
0

Jag har en jättemysig nf lh satin och rex men han är en liten en: ca två månader bara. :-) (bor i Sthlm)

FiffiLiina
0

#3 Tack för erbjudandet men jag söker en hane om ca en månad. Kan höra av mig om det är aktuellt senare. :)

MVH FiffiLiina

FiffiLiina
0

PUTT Oskyldig

MVH FiffiLiina