(S) 27/9 Hamsterpojke
Turaco från min senaste kull är fortfarande till salu.
Silverchoklad satin kh. Född 9/8. Bär på genen dd (diluted)
E: Slugawoo's Besos, silvergrå satin kh.
(e: Mapilamis Glitter, u: Zvintos Adonis)
U: Englatassens Emerald Express, lavendel umb r.ö kh.
(e: Bluebelle, u: Mr Lavendel)
PS. Jag bor i Örebro men jag kan ordna transport till Stockholm på söndag 30/9.
(Fågelkullen bildtråd http://hamster.ifokus.se/discussions/503a8e6c88f4722643019b70-fagelkullen )
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning

Mvh Miranda
putt
Mvh Miranda
Åh, så himla fin! Hade jag kunnat och så hade jag inte tvekat en sekund på att köpa
Fin han är, förvånad över att han inte är såld än!
Snart måste ju alltså någon ta och köpa honom! Inte snällt att han finns här och frestas när man inte kan ta honom! :O
Mvh Jenna
Håller med Jenna_Nord! ;D
Turaco är sjukt söt, jag måste hålla mig från att inte åka och kidnappa honom hela tiden. Men en fråga i all välmening: Skulle inte du behålla honom? Vad fick dig att ändra dig?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag vill så gärna behålla honom, han är så lugn i sitt temprament, mysig och har en underbar typning men anledningen till att jag inte kan behålla honom är platsbrist, jag har inte plats för mer hamstrar, det gör ont i hjärtat att jag inte kan behålla honom (lyter klyschigt, jag vet, men det är sant). Dessutom känner jag att jag inte kan ge alla mina sötnosar den uppmärksamheten de behöver och jag vet att turaco är en sån jätte fin hamster så jag vill att han ska få det han verkligen förtjänar vilket är en underbar ägare som har tid för honom.
Jag har just nu (inräknat Turaco) 6 st som bor hos mig och två som bor hos min pojkvän men som jag fortfarande tar hand om. Det är svårt när man jobbar att ta hand om alla och ge alla den kärlek de behöver, så därför är Turaco till salu.
Förlåt för novellen men ja :P
Mvh Miranda
Det är förstårligt! :) Alla behöver ju sin tid och kärlek. Känns ju bra att du själv inser hur många du kan ha istället för att behålla "bara för att".
Meen.. Skulle du ha vägarna förbi skåne så hojjta till ;) Vart störtkär sen du la upp dom första bilderna..!
Mvh Jenna
Precis, det är ju det att jag inte vill, att behålla honom 'bara för att', det vore väldigt själviskt av mig känner jag.
Ja om jag hittar transport ner så blir du den första jag kontaktar :)
Mvh Miranda
Det är ju fullt förståeligt, och förståndigt, tycker jag. 
Om jag hade haft råd och ork att åka landet runt en gång till så hade jag redan varit där och hamsternappat honom. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
han har ett fint huvud med stora öron, precis som sin pappa <3
Mvh Miranda
Uhuhu!! :(( Han blir ju bara finare och finare med tiden!
Mvh Jenna
Åååh ge mig den lilla choklad tårtan! 
En liten Zocrates vill jag ha! Saknar min Zoke! Jag köper gärna Turaco av dig om han finns kvar! Eller är du kanske ev intresserad av byte! Jag har några hamstrar till salu själv! Alla friska, har inte varit på utställning på närmare 2 år samt i någon djuraffär på snart två år! Handlar min hamster mat från matvaroaffären. Om inget byte önskas så betalar jag för honom.
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Tyvärr så är han såld
Mvh Miranda