Hamster iFokus

Hamster

Etikettminneslund
Läst 1228 ggr
AnnaCDSG
0

Sov sött, Panda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har min vackra Panda (Paradisgårdens Ögonfröjd) somnat in. Gråter

Hon blev bara ett år och en månad. Jag är inte säker på dödsorsaken, men när jag kom in i rummet och skulle ge hamstrarna mat igår hade hon somnat in i buren. :(

Som vissa redan vet så födde hon en kull i mars. När ungarna var fyra dagar gamla fick Panda en massa krampanfall under natten. Efter ett veterinärbesök mådde hon bättre och har varit sig själv efter det.
(Ungarna avled dock.)

Den sista tiden började Panda gå ner i vikt och fick ett krampanfall igen, som gick över av sig själv, och nu i slutet verkade hon lite "borta" ibland, men annars såg hon ut att må bra, var nyfiken och matglad som vanligt.

Men nu orkade hon inte mer…

Söta, fina Panda. Hoppas du får det bra i hamsterhimlen nu och slipper de hemska krampanfallen. Du lever kvar i mitt hjärta.

2011-09-21 - 2012-10-23

mocchino
0

Gud vad tråkigt Anna! Jag lider med dig! Panda är en hamster som många nog kommer att minnas i många år framöver just då hon var så vacker!

Många tröstkramar till dig!

// Nathalie

UlrikaD
0

Men nä, inte sötaste, vackraste Panda.

Beklagar så mycket jag bara orkar. Vet hur glad du var när du fick hem henne.

Hennes syster Örkelljunga är jag säker tog emot henne på andra sidan för att visa henne var alla de bästa grasmattorna och den bästa maten finns.

Det bästa med att hamna på andra sidan är att man får äta precis vad man vill, springa precis var man vill för man får bestämma själv:)

Sötaste lilla Panda.

Amun-Ra
0

R.I.P Panda Rynkar på näsan

BlommaAnnicas Hamsteruppfödning Blomma

http://superpawshamstrar.blogspot.fi/

Hamsterlycka
0

Vila i frid Panda. Du var verkligen en fröjd för ögat :')

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

luddtuss
0

Sov gott PandaRynkar på näsan

FiffiLiina
0

Rip söta panda! Ska själv åka till veterinären idag och avliva min panda. Beklagar!

MVH FiffiLiina

Bine93
0

Vila i frid lilla Panda Rynkar på näsan<3

Roonja
0

Nej, inte fina Panda. Hon var så vacker! Gråter En massa styrke kramar till dig!

Rip Panda! Gråter

Miilla
0

Vad hemskt, Panda var en av de vackraste hamstrarna jag sett! Tråkigt att hon blev så ung men hon har det säkert jättebra nu i hamsterhimlen! Beklagar Anna Rynkar på näsan

jossa5
0

Vila i frid Panda.

Mvh,
Jossan                         Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus

Sarah!
0

ååh va tråkigt! Vila i frid pandaRynkar på näsan

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

annakarin_li
0

Beklagar! Vila i frid lilla Panda!

[Marro98]
0

Beklagar!
Sov gott Panda..♥

goldenhamsters
0

Beklagar, kommer ihåg väl när du köpte Panda eftersom hon var en väldigt fin och otroligt söt hamster.

Vila i frid Panda!

Mvh Alicia.

monstermash
0

Beklagar Rynkar på näsan

Anena
0

Åh, lilla söta Panda. Jag är jätteledsen för din skull, Anna. Jag kommer ihåg att vi pratade om Panda när jag hämtade Choxi. Lilla Panda, så vacker.

MaaariaS
0

Lilla tjejen dåKysssov gott PandaGråter

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Jenna_Nord
0

Beklagar, vila i frid lilla Panda :(

Mvh Jenna

Odette
0

Nä men usch, lilla vännen då :'(
Vila i frid vackra Panda!!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Twisted_T
0

Åh lilla sötisen. Alltid varit dödskär i henne, hon var så fin och verkade ursnäll. Vila i frid Panda! :(

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

AnnaCDSG
0

Tack så mycket, alla.

#2 Tack! Ja, Örkelljunga och Panda har det säkert jättefint ihop nu. Känns som det var igår de lekte ihop här hemma hos mig i ett par dagar innan de flyttade ifrån varandra. Underbara hampisar båda två. Kyss