Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 996 ggr
[Em_I_Am]
0

Bildbomb från Vildvittrans

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite bilder idag och slänger in några här Glad

Först ut har vi Tarinan Aranjuez, som numera räknas som veteran sa systemet när jag anmälde honom till utställningen. Han fick ju ganska nyligen sina två första kullar. En frisk och trevlig farbror. Gillar att ta kull sent på hanar.

[Em_I_Am]
1

Vildvittrans Dulilla Doris sparade jag ur D-kullen. Pappa är Aranjuez ovan. Hela den kullen har haft spring i benen minsann, men nu börjar de coola ner sig och Doris har blivit en riktig liten mysis.

[Em_I_Am]
1

Vildvittrans Dulille Dräng hade ett hem tillsammans med Dagg, men det blev lite ändrade planer då två tjejer flyttade dit istället. Så Dräng är kvar och bor tillsammans med pappa Aranjuez. De trivs så himla bra ihop så risken är stor att han får stanna här.

[Em_I_Am]
2

Vildvittrans Fagra Fingal kommer flytta till Stockholm ganska snart. Där hoppas jag han kommer ge fina bebisar i framtiden.

Roonja
0

Åh så vackra! Så mörka agoutis, det gillar jag! Kyss

Lilla Doris var ju bara för söt! Oskyldig

[Em_I_Am]
1

Och Vildvittrans Fräcka Fjalar flyttar till Emmny inom kort. Fast han är inte så fräck… Han är mest bara mysig.

[Em_I_Am]
4

Vildvittrans Fröken Flo har fångat mitt hjärta och stannar. Hela F-kullen är riktiga pannkake-hamstrar som gillar att ligga och mysa i handen. Det tror jag bestämt de ärvt av pappa Pakkaslumi som nog är pannkaks-kungen ;-)

Emmny
0

Vad söt min lilla Fjalar är Kyss

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

[Em_I_Am]
0

Eller vad tror ni? Gammal bild på pappa Pakkaslumi, men ni förstår kanske varifrån de fått sin stil ;-)

[Em_I_Am]
1

Här har vi en till som gillar att hänga. Här ovanpå mattes arm. Regalis Jemimah Eulogium heter hon. Import från Finland precis som både Pakkaslumi och Aranjuez (ja jag gillar finnar).

[Em_I_Am]
1

Jemimah igen.

Roonja
0
[Em_I_Am]
3

Den här lilla söt-hönan heter Snögatans Mona Lisa. Hon är en väldigt söt och trevlig lite tjej. Hennes pappa kommer från min uppfödning och heter Vildvittrans Chipping Norton.

Michaela98
0

SÅ SÖT! Oskyldig

[Em_I_Am]
1

Snygga Tarninan Uneton är en import från Finland även han. En liten kompensation från uppfödaren när jag förlorade min fina Kommervenkki.

Roonja
0

#12 Åh, hur söt får man vara? Kyss

#14 Han är så himla fin! Skrattande

[Em_I_Am]
0

Violgubbe är tyvärr sådär glosögd vi pratade om i mitt inlägg med Wille. Därför står han på standby inom aveln ett tag för att se hur ögonen utvecklar sig. Han är lite överviktig och har lite vit fatty. Min förhoppning är att ögonen går ner lite när han går ner i vikt.

[Em_I_Am]
1

Och just idag öppnade G-kullen ögonen. Hela nio stycken små skruttar är det. En hona och resten hanar.

[Em_I_Am]
2

Sista bilden är på några sömniga tjejer ur F-kullen. Försökte smyga mig fram och ta ett kort när de låg o sov i öppningen så sött. Men det lyckades inte så bra :-P

panini
0

Naww… Vad små och söta de är! <3

När de börjar växa så ska jag komma ihåg den här bilden, för då är inte Gösta lika liten längre! ;P

nakuta
0

#1 Alltså Dulilla Doris är nog den sötaste dväghamstern jag sett, hoppas där blir ett par sånna sötisar till mig sen Flört

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Alice98
0

Så fina allihopa! Skrattande

Doris och Uneton är bara för fina.. Kyss

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

[Marro98]
0

Åh vilka söta bomullstussar du har! Kyss

[Em_I_Am]
0

Tack för alla snälla ord! :-D

#20 Hihi ja det blir det absolut ;-)

nakuta
0

#23 Super, jag bara längtar Skäms

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

ajanki
0

Vilka fina bilder och hamstrar!!

Snögatans Mona LisaKyss

Bine93
0

Guuud vilka sötnosar allihopa Kyss
Älskar bildbomber ^^

Anena
0

Vilket sött ansikte Mona Lisa har.
#18 Man smälter.

AnnaCDSG
0

Vilka supersötisar du har! Kyss

Sarah!
0

ååh va underbaraOskyldig Sötaste jag sett!!!Kyss

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Lemonneater
0

hahah ja pannkakor! kul att de har ärvt hans egenskaper! Jag borde ju få pannkaksninjor jag då ;)!!

monstermash
0

Så fina dem är!! :)

MaaariaS
0

Jättefin små bebisarKyss

Medarbetare på Chinese crested ifokus.