Lösbajs?!
Idag när jag var hos veterinären med Panda så frågade hon om jag hade sett att Panda hade lösbajsat. Jag sa att jag inte hade kollat. Nu när jag kom hem från skolan så kollade jag och då hittade jag en liten hög(som såg ganska ny ut) och nu har jag ingen bild så jag ska försöka förklara. Det var liksom som jord i färgen och det var en hög. Det var inte jättesuperlöst men lite löst var det. Det var med mjukt än det andra bajset. Var det lösbajs?
Hur ser en hamsters lösbajs ut?
Märkte även att hon gått ner 7 gram! :O
Näe, inte hade hon ätit mer än pyttelite majspuré heller.
Om hon inte har ätit upp det imorrn blir jag orolig igen.
Haha, värsta bajstråden
MVH FiffiLiina
Just hittat en nyligen lösbajsad hög i toan. Inrullad i Sand. Tråkigt. Kommer nog kanske måsta åka t vetten igen. f** :'(
MVH FiffiLiina
Ush då, det låter inte alls bra! Håller tummarna att vetten vet bättre denna gång!
Mvh,
Jossan Medarbetare på Svenska Hamsterföreningen.ifokus
Stackars lilla Panda
. Hoppas verkligen du kan få svar och bot på vad det är som pågår. Allra helst att hon piggar på sig såklart!!
Hon har inte fått morotspuren än hon har fått majspure och den har hon knappt rört. Och vetten säger att hon inte ska ha fröblandning mer än lite en gång om dagen.
MVH FiffiLiina
Ååh nej va tråkigt!
Jag hoppar verkligen att hon blir bättre snart!
*Styrkekramar*
Vi här hemma håller fortfarande tummar & tassar för henne<3
Tack så mycket! Det värmer!:) Nu har hon ätit lite av majspuren men hon sover inte i sitt bo längre. Hon ligger ihopkurad i ett hörn. Lilla gumman:,(
MVH FiffiLiina