Flingans hamstrar
Såg nyss att Lojs gjorde en "Lojs hamstrar 2". Tänkte att jag kunde göra en Flingans hamstrar. :)
Skriv och/eller visa bilder på en hamster/hamstrar du köpt av mig. 
Åh, vad fin hon är! 
Lilltösan fyller ju strax ett år! Tiden har gått supersnabbt
Nu vill jag se fler flinganhampisar! 
#3 Oj, just ja, vad tiden går fort. Ibland för fort. :P
Vill jag med. :D
Flingans I can feel the Sky, Bö Sg Sa. Man ser henne oftast som på fotot nedanför, i husses hand/på hussesaxel/i husses tröja. En solklart favorit av husse ;) Ser lite lagom manligt ut ibland när han sitter och tittar på fotboll/hockey med en liten hamster i famnen ;) Helt underbar dam i temperamentet, social, mysig, snäll, ja jättego helt enkelt :) Det är inte många som han går o plockar upp själv o umgås med, trots att alla mina är jättemysiga, förutom en aktiv hane, han är snäll men osocial. Inte den sista flingan´s hamstern jag köper iaf 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
#5 Hihihi, gud så kul att höra! Hon verkar vara väldigt lik sin mamma Tofflan!
Kommer i alla fall ihåg henne som det.
Det är bara att vinka till när du blir sugen på en till sötnos! Jag hör av mig om du får någon liten bebis som passar här hemma med! 
Hahah lagom manlig, min pappa gör likadant med min Amber här hemma när han tittar på tv. 
Ja verkligen en mysig hamster, hoppas hon kan kläcka några ungar och framför allt bli gammal o va lycklig här ;) Självklart ska jag hojta till, det är bara att göra detsamma :)
haha ja dom där gubbsen är ju lite gulliga ibland ;)
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
#7 ja det får vi verkligen hoppas, en massa Sky bebisar! 
#9 Åh, fin fina killen! 
// Lise
When nothing goes right, go left!