Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 1518 ggr
Roonja
0

Ny header

Nu har jag gjort en ny header. Vad tycker ni om den? Lite ljus jag vet. :) Jag skrev även vilka färger/hårlag jag sattsar mest på på headern Skrattande

flinganshamstrar.weebly.com

saffran123
0

Haha :D Vad fin :)

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Lojs
0

Fin och färgglad, men jag hade gärna sett en ram eller liknande. Och det ser lite konstigt ur med ovalerna runt hamstrarna som slutar i kanter, den ser liksom inte riktigt färdig ut. Om du har Photoshop så hade jag lagt en vit glow runt bokstäverna, det är lite svårt att läsa där de går över bilderna.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Marro98]
0

As snygg Ronja! :D

Roonja
0

#3 Tack för tipsen! :D Jag gjorde headern på själva weebly, så lätt var det inte, hahah! :P Men jag gör en liknande på photoshop nu! Skrattande

Lojs
0

#5 Oj, då var den ju grym, kan inte vara lätt att göra den direkt på sidan!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Roonja
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 hahah tack. :)

Jag förstår inte hur man använder photoshop, hahah! Lyckades bara göra den här bilden, inte likt en header om man säger så! SkämsTungan ute

Lojs
0

#8 Haha, det där hade inte jag lyckats med kan jag ju säga. ;)

Medis på akvariefisk.

nakuta
1

man kan i alla fall kalla den en blå hamster Flört

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Roonja
0

#9 Hihihi, det var väldigt lätt eftersom man typ knappt kunde redigera!? :O

Vad går du in på och hur gör du? :)

Roonja
0
Lojs
0

#11 Mitt bästa tips är youtube, där finns mängder av bra tutorials om hur man använder photoshop, det är mestadels så jag har lärt mig.

Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Medis på akvariefisk.

Roonja
0

Det fungerar inte för mig, jag har en mac book. Och det ser ut såhär när man ska redigera…… Rynkar på näsan

Alice98
0

Fin! :D Skulle vara ännu finare med ramar runt bilderna Glad

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

Roonja
0

#17 Det tycker jag också, men det går typ inte. :(

[Marro98]
0

Grymt snygg!! Skrattande

Lojs
0

#19 Underbar!

Medis på akvariefisk.

Roonja
0

Tack så mycket båda! Skrattande

Tyvärr gjorde jag även den här på weebly för jag förstod inte riktigt photoshop. Skäms

[Marro98]
0

Haha den var snygg ändå! :D

Alice98
0

Fin header! :D

Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

www.alihams.weebly.com

Roonja
0
BlackandBlue
0

Väldigt fin header:)

undrar om du fixar inkodningen osv av den själv? ^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Roonja
0

#27 Inkodningen? :) Jag har gjort headern helt själv, texten, bilden och färgerna m.m

BlackandBlue
0

#28 dåligt ordval där för mig! men alltså så att du in den på själva hemsidan ^^

// Claudia Bertheau

BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com

Roonja
0

#29 Nu förstår jag ingenting, haha. Tungan ute "så att du in den på själva hemsidan"? Vad betyder det? Skrattande