Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1026 ggr
Lojs
0

Lojs hamstrar 2

Den förra tråden http://hamster.ifokus.se/discussions/4f096c5a88f4726d2f00e042-lojs-hamstrar)( är så gammal, så jag startar en ny.

Här kan ni som har hamstrar från mig posta bilder och berättelser. Även jag kommer posta inlägg om de hamstrar som bor hemma hos mig.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag ska jag skicka in ansökan om att bli registrerad uppfödare! Så snart kommer förhoppningsvis mina kullar få ett uppfödarnamn framför sitt namn!

Här är en bild på en eventell logga som jag håller på att pyssla med. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Roonja
0

ska uppfödarnamnet vara Hamstery? :D

Jag har ingen Lojshamster, men får troligtvis det snart! Oskyldig

Lojs
2

#2 Nej, jag har ritat över uppfödarnamnet för att inte avslöja det i förväg. ;)

Jag bifogar en bild på Mist, en av mina tjejer som jag hoppas på ska bli mamma till min nästa kull. =)

Medis på akvariefisk.

Sarah!
0

hon är så jättefin!Skrattande

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Lojs
1

#4 Visst är hon! Här är hennes bror som fortfarande bor kvar hos mig och som ska flytta i början av november om allt går som planerat.

Medis på akvariefisk.

nakuta
2

Vilken snygg logga, så spännande, man blir allt nyfiken på ditt namn ;)

Delar med mig av en bild på Gale med bebisar (Gale kommer från Lojs, precis som ungarnas farmor gör Flört)

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

Roonja
0
Lojs
0

#7 Jo, jag vet, lille fluffpojken. ^^ Får väl lägga in en av dagens bilder på honom bara för det. =)

Medis på akvariefisk.

Roonja
0
Lojs
0

#9 Haha, jag tycker han ser ut som en liten farbror på bild. ^^

Nu har jag kommit en liten bit till på loggan. =)

Medis på akvariefisk.

Lojs
0

Så, snart får jag nog känna mig klar med loggan. =)

Medis på akvariefisk.

Roonja
0
Lojs
0

#12 Oj, det är svårt att förklara, jag har några år bakom mig på stallet.se där jag lärde mig att leka med photoshop. På den här datorn har jag bara gimp, men det går ganska bra ändå. =)

Medis på akvariefisk.

Roonja
0

#13 Så du gör den på gimp? Jag har gimp i datorn, men lyckas inte lägga in bilder i den. :P

Lojs
0

#14 Nej lyckas man inte få in bilder så är det ju inte lätt. =)

för att fortsätta med mina hamstrar, så är här en bild på Frosty, en ursöt liten gul kille som är en klar favorit här hemma!

Medis på akvariefisk.

nakuta
0

#15 Han är bara för söt, riktigt fin Flört

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens