Hamster iFokus

Hamster

Etikett: minneslund
Läst 1278 ggr
annakarin_li
0

Vila i frid älskade Totte

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sov gott Totte!!

Vår älskade Totte somnade in morse efter att ha kämpat tappert de sista dagarna. Totte var en mysig hamster som gärna ville bli klappad och kelad med. Under sista veckan blev Totte allt sämre och orkade inte lika mycket. Han blev 2 år gammal. Även om jag var din extra matte så har du en alldeles speciell plats i mitt hjärta!!

Saknaden efter dig blir stor!!

Busan och Anna-Karin

annakarin_li
0

Vår älskade Totte

annakarin_li
0

Kyss

Roonja
0
annakarin_li
0

#3 Tack! Ja han var en riktigt mysig och fin kille! Är så glad att jag han åka och säga adjö till honom för någon dag sedan. Hade honom invirad i min sjal på magen och bara klappade på honom i flera timmar. Jag blev uppringd kl. 07 i morse av hans matte som berättade att slutet var nära och ca 07.10 somnade han in.

luddtuss
0

Sov gott Totte=((

[Ingunn_1969]
0

Han såg ut att vara en fin hamster, lilla Totte.

Trist när de små lämnar oss. Kram!

/Ingunn

www.snogatanshamsteruppfodning.com

Twisted_T
0

Beklagar :( Vila i frid Totte!

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

annakarin_li
0

#5, 6 och 7 Tack!

Ja han var vår lilla ögonsten och min lilla ögonsten, Busans bästa vän. De sprang i kapp i varsin springboll och lekte. När vi passade varandras hamstrar, så blev Totte så ledsen efter att Busan åkt hem att han inte ville äta eller leka på ett par dagar. Som tur var blev han oftast gladare när han hittade mattes matlåda som han kröp upp i och åt för glatta livet. Eller så fick jag köpa mutning till honom när jag tog hem Busan. Han var verkligen en liten go personlighet som jag kommer att sakna enormt.

annakarin_li
0

Oj, nu när jag satte mig vid en annan dator såg jag att alla bilder kom upp.. Förrut såg det bara ut som kryss Gråter