Galenpanna + Roran
Äntligen har det kommit lite bebisar här hemma! :)
Mamma heter Galenpanna och är Brunörad vit satin långhår och uppfödd av Channie här på iFokus.
Mamma Galenpanna är en rolig och äventyrsam hamster. Hon älskar att springa runt och undersöka nya saker men kan även sätta sig lugnt och kela i handen. Som mamma är Galenpanna helt underbar, hon är lugn och låter mig hålla på och peta i buren så länge det slutar med att hon får nån godbit så är hon nöjd. :) Hon ligger ofta och diar ungarna helt öppet vilket jag vill tro tyder på en lugn och harmonisk hamster. :)
Pappa heter Roran och är Brunörad silversobel rex långhår och uppfödd av Lojs här på iFokus.
Pappa Roran är en super lugn och go kille! Han är en riktigt latkorv som hellre sitter och kelar i famnen än är ute och springer på golvet. Visst kan han få sina ryck och springa runt och lukta och ha sig men det händer inte ofta utan lugnare och goare kille får man nog leta efter! :)
Den 8 sep så föddes det 8st små rosa pluttar här hemma, dom är nu 1v gamla och vissa har redan börjat bli lite bruna och andra har blivit lite vita. :) Förväntade färger är Brunörad vit och Brunörad silversobel med eller utan satin, alla blir långhår.
// Nathalie
spännande.
hoppas du får vad du önskar.

Åh, vad kul att mysRoran blivit pappa! Det ska bli spännande att följa kullen! Hur gamla är de nu?
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Gud så spännande! En till kull :D
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'

#1 Det ser ut att bli som jag vill! Det hade iof inte kunnat bli på nått annat sätt. ;P Haha!
#2 Dom blir väl snart 1år har jag för mig. :)
#3 Ja det är jätte spännande trots att jag har lite panik över att ha två kullar hemma samtidigt, det är första gången det händer! :)
// Nathalie

#4 Jag tänkte ju hur gamla bebisarna är. ;)
Medis på akvariefisk.
Åh, spännande!! Ska bli kul o följa :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 

#5 En vecka står det:)

#5 Haha! Vad dum jag är! Jag tyckte faktiskt att det var väl mig en himla konstig fråga att ställa om en hamster man själv fött upp för jag trodde du menade Roran och co! haha! Pucko mig! ;D
Men ja bebbarna vart en vecka i lördags. :) Dvs igår. ;)
// Nathalie

Aha, då är de en dag yngre än kusinerna efter Glaedr här hemma hos mig. ;)
Medis på akvariefisk.
hur går det med kullarna?
bilder på g?
Grattis i efterskott till kullen! :D Hälsa galenpannan från mig! Det ska bli kul att följa kullen.
/Mvh Jenny
Medarbetare på Djurannonser och Djurtransport
Grattis! Jättefina färger på föreldrarna!
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Nu vill jag se bilder ! :D

Har varit så dålig på att ta bilder så det finns inte! Skäms på mig! Och nu har dessutom alla killar flyttat så nu är det bara tjejerna kvar hemma. Min kamera är ju paj men lånade hem min lillasysters kamera men den han försvinna innan jag ens hunnit använda den så ska leta fram den och sen försöka bjuda på lite bilder. Fast nu har ju tyvärr de sötaste flyttat hemifrån ;P Haha! Kan iaf berätta att det vart; 3 bö silversobel honor, 2 bö vita satin hanar, 1 bö offwhite satin hane, 1 bö offwhite satin hona och 1 bö rö offwhite hona. :) supersöta små liv! :D
// Nathalie
och min. hur gick det med den?

#15 Din vadå? Du vill inte ha nån ur den här kullen, denna är ju cremebaserad. ;) Och långhår!
// Nathalie
nädå inga lh och creme. skojade. du vet ju vilka färger jag ska ha