Höstbildbomb från Vildvittrans
Äh funkar ju inte. Måste förminska bilderna lite. Återkommer.
Längtar! 
// Nadja
Meh det funkar ju inte :-(
Får ladda upp en bild i taget och då får jag nog ta och ladda upp några få av alla de jag tänkt visa hihi. Väljer ut några. Nadja du har ju redan sett på fb juu :-)
Först har vi de två pojkarna ur F-kullen. De är tingade och kommer flytta till Stockholm och Lund (neeej inte till dig Nadja haha ;-))
#3 Jobbigt! :-( Jag har ju allefall sett dom på facebook nu, men synd om alla andra! Du får länka dit!
// Nadja
Kan nog inte länka eftersom jag inte visar så mycket info o bilder om man inte är vän med mig där.
ååh så fina!!!!
Älskar alla färgerna ppå löven tilsammans med hamsterns färg
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Lika über söta här
// Nadja
Tur det Nadja hihi.
#25 Inget värmer som en liten sötnöt på axeln 
// Nadja
Precis! En på axeln o en i tröjan, sen klarar man vintern lätt ;-)
Åh, vilka sötnosar! 
Emma du får akta så att jag inte kommer & snor allihopa 
#3 Klart dom ska till mig! 

// Nadja
Så fina hamstrar och vilka fina bilder du har tagit! :-)
Härligt att se.
/Ingunn
Gud villka fina bilder och hamstrar ! Längtar så efter Drulle nu :* Han är så fin ju .
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Tack för alla snälla ord! :-)
När får jag se bilder på min lille sapphire kille ?? ;)
Ha det bra !
När får jag se bilder på min lille sapphire kille ?? ;)
Ha det bra !
Aaw vilka små söta!
Å inte ett enda bidrag till månadens bild på shf's forum (?!!) Jag är chockad 
Riktigt härliga höstbilder iaf, gillar såna där årstids-relaterade bilder. De blir så stämningsfulla å hösten är ju så vacker 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#36 Sapphirekillarna är ju med på bild längre upp. De är så små än så jag har vara tagit några få kort på dom ännu. Fler kommer när jag har tid :-)
#38 Johoodå det kommer. Ska ta nya så de inte är för lika dessa bara. För nu har jag ju inte kunnat hålla mig från att visa typ alla redan X-)
Nej , idag är jag helt snurrig ! kan ju inte tänka klart , hur kunde jag missa att det var dom :O hahahaha ;)
Ha det bra !
Ja men dåså! Förstår att du är ivrig att visa dem när de är så sööta ^^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Supersöta bilder!
#19 jag trodde först att det stod att hon skulle flytta till Kina haha…
Haha nä riktigt sååå långt ska hon inte X-)
Ja, jag läste också det så först :D
Ha det bra !
#19 Hahaha, kollade på alla fina bilder, och läste bara snabbt: flyttar till kina ;P Min första tanke var, hur ska lilla hamstern klara den långa resan?! Läste igen och inser att jag måste vara väldigt trött ;)
Haha idag har två av bebisarna börjat sin långa resa till Kin(n)a. Moa har hämtat dom och två pojkar som hoppar av tåget på vägen där deras nya familj möter dom.
Tack så mycket Anna :-)
#47 Haha ;)