Uppfödning
e det dåligt om jag föder upp hamstar med min kompis jag har en hona och han ska kanske skaffa hane eller e det då bättre att inte als föda upp
Det är ju vad man själv tycker är kul och är intresserad av . Man måste ha tid och ta djuren i första hand. Att ha en uppfödning kräver mycket ansvar då det inte bara brukar handla om en hamster. Man måste läsa på mycket och veta exakt när och hur man ska göra med ungarna. Dina föräldrar har alltid det stora ansvaret för dina djur . Du måste ha tid , pengar och plats för dina hamstrar .Gå gärna in på hemsidor eller fråga oss på Hif om du behöver nån hjälp ;)
Lycka till :)
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
okej tack
varsågod ;) Om du har någon fråga så kan du bara fråga mig !
Ha det bra !
mm :)
Hur många år är du Dannne01?
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
Det viktigaste som finns är att läsa på. Om man inte vet vad man gör kan allt gå helt tokigt. Är dina föräldrar tex beredda på att åka till en veterinär ifall det skulle bli komplikationer under förlossningen? Är du beredd på att ifall mamman dör/väljer bort ungarna stödmata dem flera gånger under natten? Det finns otroligt mycket man måste tänka igenom innan man bestämmer sig. Har läst på i snart två år och kan långt ifrån allt om färger osv. Så det är väldigt viktigt att läsa på och tänka igenom allt. 
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
#6 okej då får jag läsa på mycket men det e ju inte säkert det blir nåt tack för svar:)
#5 det svarar jag nog inte på 
#7 varför inte? :) Det Hamsterlycka skrev är liksom ett måste om man ska avla. ^^ :)
Ibland kanske man inte vill ge ut personlig information ;)
Ha det bra !
mm jag kan bar säga så långt att jag bor med mamma och pappa
11 kanske? 

Jag rekommenderar gärna att man har en erfaren uppfödare som mentor när man börjar avla, så kan man få stöd och hjälp i avelsfrågor och allt annat upptill. Något som man verkligen behöver tänka på när man avlar är att man dels kan få stora kullar och det dels inte är säkert att man får sålt ungarna. Så har man riktig otur så kanske man blir tvungen att köpa in 14 nya burar, ha plats för dem och tid med så många hamstrar.
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
#9 Personlig information? Jag frågade inte om det! 
Men fråga du inte om ålder ? 
Ha det bra !
#14 Nej, hahah!
Det var Saffran123 som frågade det. 
Ojsan , förlåt mig 
Ha det bra !
Hahah, gör inget! 
jaha du menade med tt föda upp #17 trodde du mena ålder :) men tack allihop