Ebba och Eevanah
Igår var jag och hämtade två små troll som kommer från Sebastian, Viljami's uppfödning. Ebba och Eevanah är två campbells honor, i färgerna albino satin och agouti satin.
Välkommen hem tjejerna, ni är efter längtade.
Känns underbart att ha dvärghamastrar igen här hemma.
Jag har fastnat för rödögda vita djur, så varför inte en dvärghamster i denna färg. :) Viljami's Ebba.

Sedan har vi lilla Ruffsetuff. 
Viljami's Eevanah. Kontaktsökande tjej, med underbar färg.
Så otroligt söt med sin tilltuffsade päls, tillomed morrhåren är "tuffsiga". ;) Äsh säger Eevanah, det är ju bara min morgonfrilla.

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Gud så söta!! 
Så fina de är! 
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Jättefina! 
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,
Välkommen hem säger jag till Vildvittrans Periwinkle, som har flyttat in hos mig. :) Väldig trevlig pojk. <3 Återigen tack Emma för att jag fick köpa honom. :)
Wik är i färgen blue med silvering.

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
så fin! 
Jättefin! :D
Jag är uppfödare av Rysk vintervit dvärghamster,

Alltså att jag inte tog honom och sprang där på centralen!!
Ååh gud så dunderbart söööta! 
Måste fråga mamma om jag kan få köpa ett par campbells! Dom är ju bara för bedårande :')
Åh men denna tråden har jag missat! Jätteroligt att du tycker om honom och han är saknad, liksom syrran o mamma som flyttade till Ulrika. De är alla hamstrar med stor charm som verkligen märks när de inte finns kvar.
Lycka till med honom (och pussa honom lite från mig)
#7 Var ju nära att göra det med dina pojkar.
Du kan få springa iväg med en av hans barn sedan. ;)
#8 :). Dom campbells jag har här hemma är underbara, och charmat mig rejält
.
#9 Håller med denna pojke kan charma dom flesta, och har gjort det för dom som sätt honom.
Pussar honom extra från gammel matte.
//Frida

#10 Vi kan byta bebisar med varandra:)
Jag är helt såld på Campbells. Snälla sådana ska väl tilläggas kanske.
#11 Nära och bra helt klart. :)
Då är vi två. Ja snälla och goa campbells är det ända som kommer avlas på här hemma. :)
//Frida