Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 537 ggr
rebeccakristina
0

Rädd efter vetrinärbesök!

Min lilla guldhamstertjej var hos vetrinären idag för att titta på ett sår, nu efter besöket har hon verkat jätte rädd och skygg, knappt gått utanför sitt hus på hela dagen och kvällen! Någon som vet om detta kan vara någonting tillfälligt eller om det kan vara så att hon kommer att vara rädd en längre tid?

I vanlig fall så är hon nyfiken och vill komma ut på kvällen men nu verkar hon inte vara sig själv alls! :(

mandyosv
0

Kanske trött efter besöket och behöver ta igen sig.

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

annakarin_li
0

Är troligtvis trött efter alla nya intryck, okända personer som klämt på henne. Mina har piggat på sig efter något dygn.

rebeccakristina
0

Åh okej, tack för svaren!

Anne-Hedvig
0

Jeg hadde en hamster som var fornærmet på meg i 14 dager etter besøk hos veterinæren! Tamtara var en meget bestemt dame som visste hva hun ville og hva hun ikke likte, men vi ble de beste venner igjen siden :-)

rebeccakristina
0

Hon har fortfarande inte blivit sig själv, hon går inte utanför sitt hus och vill inte ens gå upp under natten då hon i vanliga fall aldrig bara ligger inne i sitt hus! Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det, vill inte störa henne för mycket heller utan låta henne gömma sig som hon vill! :(

annakarin_li
0

Usch! Så här länge borde hon ju inte vara rädd. Fick hon någon medicin hos veterinären ? Kan du försöka locka ut henne med något gott? Om hon inte kommer ut i morgon hade jag nog lyft försiktigt ut henne. Äter hon om hon inte går ut?

rebeccakristina
0

Nej hon fick bara lite av någon typ av sårtvätt inte mer än så, jag hörde henne inatt att hon knaprade lite och igår var hon ute och drack vatten en gång men sen snabbt in i huset igen! Jag ska försöka avvakta ikväll och se ifall hon kommer ut, har fyllt på med mat i skålen och lockat med russin en bit ifrån henne men hon sticker bara ut huvudet ur huset och sen in igen! Känns jätte jobbigt om det nu är rädd hon är!

rebeccakristina
0

Hon har piggnat till lite och nu äntligen kommit ut och sprungit runt lite, känns bra att se henne lite gladare och orädd nu! :)

Anne-Hedvig
0

Det var godt å høre!