Hur ser din hage ut?
Vad har ni i era rasthagar? Ni som har flera hamstrar, hur många har ni? Hur ofta ändrar ni och byter leksakerna?
Lägg ut bilder på era hagar! 
Tass 
//Flöffo
Har ingen hamster än, får hem 2 st om ca 2 veckor, men ska bygga en hage av brädor hade jag tänkt…vore jättekul om någon hade bilder på sin så man kan få lite tips :D
Jag har en galler hage från Arken Zoo. Jag lägger nog ut bild någon gång i nästa vecka! :)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
Funderat på att investera i en sån hage..
de ser fina ut.. är de bra?
Vart kan man få tag på dem och till vilket pris ungefär? 
#5 jag tkr inte att de är bra om man har guldisar.. De klättrar över väldigt lätt så jag har lock över (whiteboardtavla och en anslagstavla)
Jag köpte min på zoo:t på backaplan, kmr inte ihåg vad den heter ;) Och runt 250 kr tror jag :)
Det finns högre att köpa som är bättre :)
#6 Okej jo det är nog bättre att köpa högre isåfall, det är ju mina guldisar som kommer få använda den mest.. 
Japp :)
Pallkragar, som Ulrika tipsade om i någon tråd, är helt super som hagar! Där kan man ju bygga på med flera stycken, så att det blir höga väggar. Vi har två små på varandra nu, tycker det funkar jättebra.
Vi har en hage på den lilla toaletten, en hage i hallen utanför och en hage i hamsterrummet. Vi kommer eventuellt att flytta snart, så då blir det nog fler pallkragar. Jag har lite planer på att fixa hagar på hyllor, så att de inte tar upp så mycket golvyta.
Just nu kör jag den här varianten eftersom jag inte får plats med en hage på mitt rum (studentkorridor). Yuki älskar det! Han blir så busig och trygg när han får ha min kudde/filt att springa på också… lukta rväl "matte" antar jag x) Han klättrar runt och nosar och gräver och är helt crazy :) Har inte haft hjulet på ungefär en vecka nu… försöker vänja av honom och det har funkat bra.
Jag provade med galler när Busan var 9 v. Det tog ca 10 sek innan hon klättrat över… Har provat massor med varianter, men den rymningsbenägna Busan vinner jämnt. Men nu har matte vunnit
. Har byggt en hage som är 1 x 2 meter av spånskivor med en höjd på 60 cm. Hon älskar att springa under täcket eller gräva i påslakanet som jag lagt in.