Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 2396 ggr
Anonym
1

Vad gillar ni för mat ? OT

Vad gillar ni att äta?

Frosstis
3

Jag gillar väl det mesta. Sötsaker som godis -choklad och sura saker!!-, ostbågar och popcorn, sen gillar jag vääldigt mycket frukt, bär och grönsaker. Saker som ananas, melon osv är såå gott men äter det bara på hotell (eller ananas i burk som jag brukar köpa ibland).

Som mat gillar jag väl typ allt, kyckling (inte klubbor eller bröst eller så, men gillar färdiga bitar!!), kött som gris, oxe osv (försöker undvika nötkött så mycket för jag älskar kossor), sedan älskar jag potatis med skal. Och så pasta självklart,, och sånt..

Haha jag älskar mat! ♥__♥ Men jag skulle kunna leva på kött och grönsaker (typ gurka, MAJS, hackad sallad, paprika osv) och kanske pasta. Mmm ♥

Emmny
1

Jag älskar sötsaker som nötter, popcorn ! :*

Jag älskar bär , grönsaker, frukt ! Jag älskar verkligen halloumi och oliver ! haha!

Jag är vegetarian så kött gillar jag väl inte precis :/

Sen gillar jag väl ris och pasta och sånt

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Adrina
0

Jag äälskar frukt/bär pajer med vanlig smuldeg! Favoriten är väl rabarberpaj och blåbärspaj Flört Äter väldigt varierat och äter det som serveras! Fast jag avskyr halvfabrikat som typ sånna färdiga frusna pizzor, uusch!

Lojs
0

Jag älskar kött! Jag kan få världens sug efter vara en rejäl stor bit stekt kött. ^^ Annars så är jag väldigt förtjust i tacos, vanliga tacos med grönsaker, annars tacopaj eller tacogratäng!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

NaDa...
0

Potatis, Bakad gärna.
Cupcakes,som jag älskar att baka också.
Nötter, alla sorter typ ;)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

AnnaCDSG
0

Jag gillar fisk, speciellt lax, så det äter jag så ofta som möjligt. När jag inte äter fisk blir det quorn/sojaprodukter, men det har jag tröttnat lite på, så hellre fisk, eller bönor/linser o.s.v. som också är gott. Kött äter jag inte, och har inte gjort på några år.

Älskar grönsaker så det äter jag också ofta och mycket av. Och choklad kan jag inte leva utan! Oskyldig