Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 703 ggr
Lindadjo
0

Era guldisars favoritleksak?

Ja, vad är din guldhamsters/guldhamstrars favoritleksak? Jag tänkte köpa nånting roligt till vår Erik, men undrar lite vad guldhamstrar gillar bäst. Tänkte på en sån pinne med borrade hål, men det kanske inte är så kul? Träleksaker tilltalar mig mer estetiskt än plast. Men för att han ska ha roligt kan jag vika mig i den frågan. Så! Förutom hjulet, vad gillar era allra mest?

[SelmaP]
0

Jag har dvärghamstrar, men jag hoppas jag kan få skriva deras favoritleksaker ändå? :)

Deras favoritleksak är toarullar! Så fort jag lägger ner toarullar i deras burar springer dem in och lägger sig på rygg och börjar klösa på den :)

Lindadjo
0

Självklart får du skriva dvärghamstrarnas favoriter med :-)

Jag har provat med toarullar men han verkar inte bry sig om de alls. Kanske han varit understimulerad hos sin tidigare ägare, han är 1 år och har bara bott hos oss i några dagar.

luddtuss
2

Hamsterbollen, utan tvekan!! Boris ÄLSKAAAAAR att springa i sin bollGlad

Twisted_T
0

Min ena hamster har en träställning med lite rep och stegar att klättra på, han älskar den :) (ställningen sätter man fast uppe i taket på buren) sen brukar mina guldisar gilla pringles rör. De kanske inte är så snygga men det är bra storlek på de :)

// Linn

Medarbetare på Hamster.ifokus! :)

Roonja
1

Mina guldar och dvärgar älskar vippbrädorna jag har! ^^ De går fram och till baka, fram och tillbaka hela tiden på de. Tungan ute

[Marro98]
0

Tindra älskar kartonger & toarullar. Silla älskar grenar!
Topas är helt tokig i sin nergrävda kartong (Kan visa en bild senare!)
Charlotte verkar älska att gräva i spånet så ska snart fixa en liten grävzoon åt henne ^^

Frosstis
0

Rör! :)

DenLillaTofflan
0

Cummin älskar sin låda med vanlig blomgjord i :)

Lindadjo
0

Pringles rör var ingen dålig idé. Toarullarna är ju allt för små till vår stora guldis. Hamsterboll har jag försökt få tag på, men det fanns inte här i stan. Men på onsdag ska jag till storstan, då blir det en sån.

Charlie2006
0

Mina har väl ingen såndär favoritleksak, men många av dom älskar att gräva ut jorden ur mina blommor Tungan ute. Annars gillar dom flying saucer. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida