Hemsidor ??
Jag har startat min uppfödning på riktigt nu och känner att det är bra att ha en hemsida. Men på nästan alla hemsidor måste man betala månadsavgift och jag undrar om ni vet nån bra hemsida som man inte behöver betala varje månad/år , det är ju många som har hemsida här betalar ni då??
ps. ni får gärna lägga ut en länk till era hemsidor så jag kan få lite tips ;)
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Bra gratissidor är weebly och wix. Jag har dock haft otur och för mig har det krånglat, men andra verkar vara nöjda haha.
Jag har varit inne och kollat på din hemsida , både när det var weeby och när det var wix du hade .Båda var jätte fina så ska testa dom ;)
Ha det bra !
Jag undrar lite över en grej ? Det står att jag ska andvända ett domän jag redan äger , fattar inte riktigt vad dom menar ?
Ha det bra !
Nää det är bara om du ska köpa premium. Då kan du koppla en domän du äger till tex wix. Så man får en adress som heter tex www.emma.se
Du ska välja det som är gratis.
wix är riktigt enkelt och bra. man kan göra en riktigt snygg hemsida utan att behöva koder osv. det är dessutom gratis :)
Mvh Miranda
Slugawoo's Guldhamsteruppfödning

Jag gillar wordpress som jag använder, gratis, smidigt och snyggt. :)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Weebly rulez!! Vill aldrig byta , ever! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#8 klick klick klick på bra inlägg. Synd bara att det bara går att trycka en gång :[
Har också weebly. Lätt att använda och många möjligheter att forma som man vill.
www.snogatanshamsteruppfodning.com
/Ingunn
Jag har också weebly. Jag är så nöjd som man kan bli med en hemsida. Jag hade denna innan som jag fortfarande har kvar, men den var så krånglig.
Men nu har jag weebly! :D
Min hemsida på weebly verkade inte komma fram.
Så jag länkar igen! :)