Nykomling!
På fredag kommer min nykomling Gilbert som är en Guldhamster. Har haft dvärghamster innan, så undrar om det är något speciellt jag ska tänka på? Är någonting annorlunda?
Undrar också om man kan ha inredning som jag haft till mina dvärgar till en guldis? Vissa grejer ser nästan lite för små ut.. :P
Hamster Nature som Foder.. Vad tycks om det?
Vad roligt att du ska skaffa guldhamster :)
Den inredningen som du har haft till dina dvärghamstrar är nog inget att rekommendera då det säkert är för litet för en guldis.
Jag själv använder hamster nature och mina hamstrar verkar tycka om den maten väldigt mycket :D
Jag har tatt fram lite som jag haft till min dvärg som är lite "större".Får se om det passar honom.
Ja, jag funderar på att köra på det, verkar vara ett vettigt Foder :) Sen kan man ge köttfärs och allt sånt som jag gett till min dvärg innan? :)
Ja det kan du göra. Men jag brukar ge rå nörfärs till mina. Sen kan du ju också ge honom kokt pasta (utan salt), ärtor, broccolli och sen brukar äppelkvistar vara väldigt populärt här hemma på sommaren men jag vet inte om det går att plocka nu. Jag tror att det ska gå bra i alla fall :)
Okej så bra :) Tack så mycket för hjälpen!
Det är bara roligt att hjälpa till :)
Kommer lägga upp en bild på fredag, då får ni hjälpa mig att se vilken färg det är :P
TS ursäkta mig men jag är så skinkig på denna pukt ;) Har du läste på om papovaviruset? Måste bara fråga då det kan vara väldigt obekant för en tidigare dvärg ägare ;) Hoppas det går bra för dig med Gilbert :D
Klart att laxen ska ha en jolle
Japp, är fullkomligt medveten om detta virus :)
#9 Va bra! Du får lägga upp lite bilder på sötnosen när du får honom :D
Klart att laxen ska ha en jolle