Satin-kullar?
Finns det några kullar med långhårig satin på G?
Jag har en som planeras att födas på torsdag mamma Är Dove skp KH pappan är Black silverpearl Ba Satin LH och då mamma bär LH och pappa är LH så kan det dyka upp LH =)
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Trevligt :) Vilka färger förväntas?
Allt står här
http://hamster.ifokus.se/discussions/5028a31fd3b4fd7718001a3c-gale-viper?discussions-2
Stort färgutbud 
Amor vincit omnia
Jag kommer ha en satinkull där det kan komma silvergrå, bö silvergrå, offwhite, bö offwhite, vit, bö vit, creme och caramel, och då vissa satin :)
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
Jag är väldigt svag för normalfärgade och silvergrå 
Jag ska snart para Wilgot (silvergrå lh) med Estelle (silversvart skp/vit lh) och där blir förmodligen alla silvervarianter, och det är även väldigt troligt att det blir några satiner då Estelles pappa är satin :)
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Låter som att det finns mycket spännande att se fram emot 
#6 det kan endast komma satin om en av för'ldrarna är satin, så är varken estelle eller wilgot satin så kan ej satin komma
Amor vincit omnia

Jag har en kull som är 1v gamla där det finns satin i. Det ser ut att vara 3 bö silversoblar och resten är bö vita och bö offwhite, har sett en hel del blänkade småpluttar men har inte kollat exakt hur många satin eller vad det är för kön än. :)
// Nathalie
#8 Men jag har sett kullar där det har kommit satiner när morföräldrarna är det? *förvirrad*
Justin Bieber - 23/4 13 
….eller farföräldrarna, såklart.
Justin Bieber - 23/4 13 
#10 Låter konstigt, då det är dominant så måste en av föräldrarna vara för att det ska dyka upp, dock finns det färger där satin inte syns så mycket ex svart.
Amor vincit omnia
Jag har en kull som föds på Lördag. 
Med champange (med eller utan ds), caramel rö, offwhite bö rö med eller utan ds, och ev silverkoppar och koppar med eller utan ds. Alla färgerna kan komma i Satin.