Lilla Simba
Vilken sötnos :)
Mvh Emilia (Vallmos Hamtrar på facebook) Hemsida: vallmo.weebly.com
Medarbetare på Rexkanin.ifokus, SHF´s forum: forum.hamsterforeningen.se
#3 Tack, visst är han go. :)
Vilka härliga bilder! Första bilden var ju för söt. Hamsterrumpa upp i vädret, kan ju inte bli mycket sötare! :D
- Marsvinsmys - Handgjorda mysgrejer till marsvin.
- Nums Marsvin - Vår uppfödning av finaste marfisarna.
Hahah vilket charmtroll! :)
Jätte gullig! Gillar särskilt sötrumpan i första inlägget hihi
Tack, haha jag gillar också första bilden. :) och jag älskar hans små hamstertassar! :D på tal om tassar, hans klor är rätt långa nu och rivs lite ibland när han klättrar på mig, några tips på hur de kan slipas ner? Han har en sten i buren men kanske behöver jag lägga in en till/en ny som är större?
Lägg i en sten som är minst 2 knytnävar. Om du har en rasthage kan du ha en där med.
Och hjälper inte det får du klippa klorna. Kan va pilligt men går när man kommit på hur man ska göra. Klipp inte för mycket i så fall bara så du träffar pulpan. Men han har väl ljusa klor så det ser man ju lätt :)
#9 Okej tack, ska testa med en större sten (den jag har i buren nu är ca 13 x 7cm) förhoppningsvis kan det hjälpa. :) #10 Japp han har vita klor men förhoppningsvis blir det bättre med större sten så jag slipper klippa, han är nämligen en mycket livlig individ som inte vill sitta still mer än en halv sekund! :)
Haha, akta så han inte skiter ner din säng bara. :))
aaw lilla Simba :) Hahaha söt han är med spånet xD Spånhuve :D
Let's not wait for the grass to grow