Vad har ni för foder?
Ja, vad har ni för "hel"foder till era hamstrar?
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Brukar köpa lösvikt på djuraffär men nu i jul fick jag en påse med vad det nu hete av mamma, eller ja mrbean fick de i julklapp:)
// Pabblo
Jag blandar hamster crispy med hamster gnagarlyx, sen har jag i sockerfri musli, ibland pretty pets, sen häller jag alltid i lite torrfoder till katt.

Jag har zoomans gnagarblandning
Jag köper lösvikt:
¤ Torkade morötter ¤ Torkade ärtplator ¤ Torkade bananer ¤ Torkad johanes bröd ¤ Oskalad Vete, Råg och havre ¤ Vita hirs frön ¤ Rått och mus pelets
¤ Osockrade flingor ¤ dinkelpuffar
¤ Solrosfrön (använder dock bara lite solrosfrön)
- Sen får dom en tun torrblandning och osockrat müsli i sin blandning.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Hamster Natura köper jag i djuraffären. 79:-
Ni som använder müsli, tar ni från ''Blanda-din-egen-müsli''baren? Och vad använder ni isf?

jag kör på samma som #3 ;)
Jag använder Xtra Vital Hamster :)
crispy lux hamster, plus en egen blandning med 4olika kross,havre,vete,råg,korn,musli m.m.
vitakraft special hamster, är den som funkat bäst för mig. men versaele laga hamster complete, är den jag använt mest.
Mvh
Mig
Jag blandar gnagarlyx med pretty pets.
Jag köper lösvikt av ett Foder som egentligen är mer anpassat för råttans behov, det är väl sammansatta produkter som är selektivt utvalda och tas hem speciellt på stället där jag handlar, sen blandar jag ut det med osockrad müsli, rispuffar, lite nötter och annat smått och gott. Funkar perfekt! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Ger en blandning av Crispy, vitakraft menu, osockrad müsli och lite torkade morötter.

Puttar lite.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Senaste omgången har jag använt något som kallas Harry Hamster food, lite Pretty Pets, 1 blandning jag vann på norrköpingsutställningen, Risentas lösviktsmüsli och Frebacos müslilätt.
(Mycket ingredienser
)
Håller på o går över till Vitakraft Menu.
Dom äter det blandat med Hamster Crispy (tror jag det hette) som var från uppfödaren.
Hittade inte det fodret i djuraffären - därför fick det bli Vitakraft Menu.