Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 2306 ggr
Carla's
0

Uppfödare i Småland

Finns det någon Guldhamster uppfödare is småland?

Hör av er!

nakuta
0

Hejsan.

Nu finns inte jag i småland, men dock i Skåne, åker mycket runt i skåne, och kan ta med upp till de norra delarna i skåne, så är en bit på vägen, vet ju inte riktigt hur långt norrupp i småland du bor.

Har en kull på G parningen tog plats den 4 och bebisar väntas den 20 september kommer vara levklara i slutet av oktober.

Mer info finns på min sida.

Amor vincit omnia

Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens

[Izi]
0

Jag finns bara 2mil från Veronica se ovan. Jag har ett antal hamstrar till salu då jag måste dra ner drastiiskt. Jag har bl.a en blå kh hona….sen har jag en blå bärare hane till henne för att kunna få fram blå ungar sen har jag flera st hanar. Har satt in annons idag här. Se hanar till salu i ystad eller gå in på min hemsida för mer info… www.123minsida.se/chocolatebreeze

Emmny
0

Jag bor också i skåne ;) Dock väldigt långt ner i skåne. Vet inte vad du söker men jag föder upp Vintervita dvärghamstrar i alla färger. Just nu har jag min C-kull. Har ungar i färgerna Mandarin pearl , Mandarin, Augoti och Augoti pearl. Hoppas du hittar vad du söker ;)

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Emmny
0

Förlåt att jag skrev ett inlägg misaa helt att det var guldhamstrar ,hehe !

Hälsningar Mig och mina hamstrar !

Ha det bra !

Be-Bopz
0

Beror på var i småland du bor, jag bor i Östergötland och har kull just nu.
Har en hamsterköpare som kommer från Jönköping som kommer och hämtar nästa helg :)

Lojs
0

Som sagt, beror lite på var i Småland du bor, jag bor i Varberg, Halland och har en nyfödd kull. :)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Carla's
0

Jag bor Mellan Växjö och Tingsryd!

sotlynx
0

Jag har kullar på g inom närmsta månaderna. Bor i Skåne men har familj i både Växjö och Älmhult, så transport går att lösa! :)