9/11 (K) Guldhamster sökes gbg med omneid
Hejsan :)Jag söker en liten guldhamster att mysa med :)) Jag har flera års hamstervana och haft många hamstrar innan. Hamstern kommer få bo i ett detolf ikea vitrinskåp :) Ett sånt här : http://hamster.ifokus.se/discussions/4e63c4a6d4ebea5a36009659-burprojekt-vitrinterrarium
Jag söker en hampis som finns i göteborg med omneid, om transport går att fixa till gbg eller lite utanför så kan det gå med en längre bort :) hör av dig här i kommentaren eller på pm vad ni har eller kommer att få ;) Ha det bra !! :) //Frida
OBS : Eftresom jag är ung så står min mamma skälvklart min mamma för ansvaret av djuret! :)
Jag har en kull tillsalu. Transport brukar lösas, det finns ju djurtransport ifokus;)
Det finns 2 hanar och 3 honor kvar till salu.
Om det låter intressant så hör av dig!:)
MVH FiffiLiina

Jag har en kull som föddes i fredags. Jag bor i Varberg och pendlar till Göteborg. :)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Jag har en jättefin hane choklad lh rexbärare. Född i mars
#1 Ja, jag såg att du bodde i örebro, men jag kan kolla på djurtransport iFokus ;) När är kullen leveransklar ?? :) Vad heter tråden på kullen ?? om du har någon tråd ;)
#2 När är kullen leveransklar ?? :) går du på utbildning i göteborg då ?? Skulle du kunna ta med en hamster då ?? ;) Så skulle man kunna mötas upp i gbg, du kan ju visa en tråd på dina bebbar sen , om du skaffar någon tråd ;) Men du kan ju höra av dig när du vet villka färger och kön det är :)
#3 Jag hede gärna velat ha en liten bebis…. men jag får tänka på det :) Jag älskar ju choklad ;)
#4 Ja, kolla där!;) De vart leveransklara den 9/9. :) Tråden heter 26/8 Hamsterungar eller nått sånt. Där finns det massa bilder:)
MVH FiffiLiina

#4 Den är leveransklar vid va 5 veckors ålder, dvs runt den 12/10. Japp, jag pluggar i Göteborg. Jag har lämnat av ungar i Göteborg många gånger innan, det brukar vara smidigt, man kan sitta en stund och prata på centralstationen. =) Mina bebisar har en tråd här: http://hamster.ifokus.se/discussions/504a30bd88f4722baf007580-svarta-x-glaedr?discussions-5 där kommer info, sedan kommer de få en egen bildtråd med. =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.