Grattis på 2-årsdagen älskade Tiny!
Idag är ingen vanlig dag för idag är det min tjej Tinys 2-årsdag
Vad åren har gått fort! Man märker på henne att hon börjar bli gammal då hon sover mer än tidigare, drömmer en del mardrömmar och dreglar i sömnen. Men är för övrigt fortfarande väldigt pigg, sköter sin päls och hygien väldigt bra sen så är hon otroligt glad i mat
Finns inte ord som beskriver hur mycker jag älskar denna tjejen! Hoppas att hon fortsätter att vara pigg och stannar kvar hos mig ett tag till. Älskar dig mig lilla tjej!
Finns det någon sötare gamlig?
Såå fin, grattis "lill"tjejen! 
Oj vilken fin liten tjej du har!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Grattis på två-årsdagen Tiny! <3 Vilken söt liten tjej! Och #6, jag smälte inte liiiite… :')
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Så HIMMLA söööt! Hälsa henne grattis ;) 
Grattis lilla gullunge!
Önskar
Jag, Tindra, Silla & Topas! :)
Jag har hälsat henne och hon tackar så mycket 

Hon verkar vara en jättetrevlig och underbar hamster, älskar hennes uttryck i ansiktet när hon står på två ben Hon vill verkligen komma ut till dig ser det ut som
.
Grattis Tiny!
Btw, jättefina bilder. Du borde lägga upp lite bilder på dina andra hamstrar med.
Mvh Alicia.
Grattis Tiny! 
Vilka fina bilder på henne! 
Grattis på födelsedagen till sötnosen=)
Grattis! Vilka fina bilder!
Grattis hälsar jag och Smulan!
(jag får aldrig Smulan att sitta still när jag ska fota!)
Fiiiin<3
Åh grattis i efterskott!
En helt bedårande söt liten gammeldam…
Grattis på födelsedagen Tiny!
Annicas Hamsteruppfödning 
http://superpawshamstrar.blogspot.fi/
Hon tackar så hemskt mycket till alla! 
#18 Ja, och hon vet precis hur hon ska stå för att bli upptagen ur buren, går ju inte att motstå det ansiktsuttrycket
Tack, ja jag tänkte lägga ut lite mer bilder på dom andra nån dag :)
Guud så otroligt söt !! Grattis i efterskott till Tiny! 
Nu har nog inte Tiny så långt kvar, känner igen dessa tecknen. Lite kallare än vanligt, och ser allmänt hängig ut. Vill bara att hon ska släppa taget :( annars får jag ta henne till veterinären om man ser att hon lider, vilket jag inte uppfattat att hon gjort innan. Älskar henne så otroligt mycket! Ska vara hos henne hela dagen :(
Usch. Hoppas du får vara med henne när hon försvinner. Det känns ändå bäst enligt mig. Annars så hade du ju en hel dag med henne idag. Det är aldrig kul när de försvinner från en :(
Nej, det är ju så himla hemskt. Men man får på ett sätt vara glad över att det endast är ålderdomen som tagit ut sin rätt. Hon har aldrig varit sjuk. Hoppas att hon känner att jag är hos henne in i det sista och att hon kan släppa taget
Gud så söt :) Grattis till henne :)!!
Livet er så altfor kort for de små pelsdottene - man blir så glad i dem!