Guldhamster uppfödare?
Hej! Jag undrar om det finns någon bra guldis uppfödare nära Helsingborg:). Jätte glad för svar:)
Med vänlig hälsning, Maria
Det finns Nakuta i skurup sen finns jag i ystad. Jag i ystad har just nu en choklad hane till salu vid namn Scooby-Doo. Se min hemsida på www.123minsida.se/chocolatebreeze
Ja, som Izi skriver så finns jag i skurup, plannerar en kull som bör födas i början av oktober, kolla gärna på min sida för mer info om vad som kan komma i kullen, kan även transportera runt i skåne, så helsingborg ska inte va några problem.
Amor vincit omnia
Reggad Uppfödare i SHF under Prefixet Midnattsglimtens
Tack ni! Tänkte kanske kanske kanske bli uppfödare! Kanske så måste kolla runt:)
#3 Absolut, mitt största råd är att verkligen läsa på, så man vet vad man ger sig in på =)
Det kan va en del jobb med det också =)
Amor vincit omnia
Ja jag tänker att det kommer bli mycket mycket jobb! Och jag ger mig inte in i det förren jag är 100000% säker att jag har tid, kan allt, osv. Men tack! Jag har snöat in på färgen silvergrå och då lh. Men jag vet inte vi får se:)
Ja, du gör ju deinitivt rätt, man ska va säker, och på läst, tycker det du gör låter vettigt, finns ev chans att jag kan å silvergrå gossar (då chans för både LH och KH) i min kull, kan ev även komma silvergrå skp 
Amor vincit omnia
Ojj spännande! Vad menas med skp? Nybörjare på färger så blandar ihop allt….
#7 Skp står för skölpaddsärgad (kolla min sida på Vitula och Gale, de är båda skp, vitula svart skp/vit satin och Gale Dove skp
Fick en silvergrå skp/vit satin flicka i kullen där Jag behöll Viper =)
Amor vincit omnia
Ok ja nu fattar jag har kollat in din sida! Super fin:). Men vad kostar dina Älsklingar cirka?
#9 Jag kommer ta som nästan alla andra uppfödare, så de små underverken kommer kosta 200kr, då får man med stamtavla från Shf, och övergångsfoder, och evigt stöd 
Amor vincit omnia
Ok ska kolla på dina ungar som kommer sen:). Du verkar som någon jag kan lita på;)
#11 Absolut, jag håller saker jag lovar, och gör allt för att hjälpa min köpar på alla plan 
Amor vincit omnia
:) hoppas det kommer en Lh silvergrå eller liknande sen;)
#13 får helt enkelt se vad som dykerupp =)
Amor vincit omnia
Japp:)